網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月29日 星期三

中超:【人神共憤】國足賤男 千萬養小三逼妻離婚 __,小三,

姜至鵬認真賤格。(互聯網圖片)國足喺世盃外作客以0:1不敵伊朗,球隊左閘姜至鵬賽後含淚自認係失波罪人,原本網民都同情佢,但佢老婆張之悅星期三喺網上大爆 ...


姜至鵬認真賤格。(互聯網圖片)

國足喺世盃外作客以0:1不敵伊朗,球隊左閘姜至鵬賽後含淚自認係失波罪人,原本網民都同情佢,但佢老婆張之悅星期三喺網上大爆,原來姜至鵬唔止用1,300萬人民幣包養小三,仲轉移財產同逼人離婚,成為網友口中嘅極品賤男,簡直被插到上天。小三被極速人肉起底,原來呢個24歲肖冰,完全冇覺得做小三有乜唔啱,仲不時喺網上晒名牌,仲曾話「有些事兩難全,我不覺得抱歉」,連佢朋友都不值佢所為,勁插佢係「賤小三」。

姜至鵬喺2013年3月同張之悅結婚,但佢喺1年後轉會廣州富力,編造各種理由唔畀老婆去廣州同住,後來張之悅發現老公同小三同居,被威脅唔離婚嘅話,就唔畀錢供樓,法院仲發現姜至鵬將1,300萬人民幣用晒喺小三身上添。

姜至鵬賤格到咁,國內網民梗係要對小三大起底啦。小三叫肖冰,24歲,朋友形容佢勁貪錢,又鍾意炫耀,自搭上姜至鵬後就不時喺微博騷名牌相,又周圍去旅行,喺日本着晒和服又去餵鹿,仲愛情專家上身勁晒金句,話邊個女仔都想有人保護,幾時都想做小女孩;仲話過「我有一萬個想見你的理由,卻少了一個能見你的身份」。另外,佢仲擺過同仲姜至鵬嘅遮面合照,仲不時擺出勁性感嘅內衣相,但就肥腫難分毫無美感。網友仲摷到佢未執過嘅相片,非常重口味。唔少網友都勁插肖冰冇廉恥,仲話依家做小三真係唔使靚,明顯取笑肖冰樣貌惡哽,仲話佢係照騙高手添。

今次張之悅爆料,原因係佢對法院作出嘅財產分配唔滿意,雖然佢擁有兩人之前購買嘅物業,不過單位仲有200萬房賃要還,張之悅覺得自己應付唔到每個月2萬還款額,保障唔到生活,所以要求法院重判,仲鬧埋富力包庇姜至鵬呀!

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 

想撐本地波?即Like我撐本地波Facebook專頁

http://bit.ly/1Wm3E4Q 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!