網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月18日 星期六

超驚喜!王馨平中門大開誰與爭「峰」 __,馨平,王馨平,

真係勁誇張!「別我是誰請與我相戀......」呢句歌詞真係勁經典,呢首歌原唱者並唔係余文樂,而係現年48歲王馨平(Linda)今晚出席《博愛歡樂傳萬家 ...


真係勁誇張!

「別我是誰請與我相戀......」呢句歌詞真係勁經典,呢首歌原唱者並唔係余文樂,而係現年48歲王馨平(Linda)今晚出席《博愛歡樂傳萬家》時,成為全晚亮點!亮點係乜?咪就係Linda着住件開胸衫大玩中門大開唱《別問我是誰》,嘩!真係誰與爭「峰」呀!唔少網民仲話Linda「奮不顧身」嘅演出,睇到留晒鼻血,猛讚Linda身材好,仲話如果28年前着呢件衫就Perfect,有人仲話喺合家歡時間播呢個鏡頭,簡直係母「乳」教學!

自認係有料之人

Linda接受訪問,笑指已很久沒有露一露,故提醒大家,自己也是有料之人,更謂:「其實係因為監製搵我時,話會做一個好靚嘅舞台,我覺得咁有誠意係好尊重嘅,所以特別搵咗台灣設計師朋友幫我造條靚裙,今朝7點鐘空運嚟香港。(係咪第一次咁性感?)前幾年演唱會都試過,老公都好支持。」談到其身形也保持得不錯,Linda表示近年醉心瑜珈, 去年尾才考獲瑜珈導師牌,有意稍後兼職任導師。

聯絡唔到關淑怡

對於關淑怡涉嫌刑事恐嚇及普通襲擊酒店職員,同是寶麗金年代的Linda,坦言看新聞也能驚訝,故也托朋友了解整件事,更謂:「有咩都會幫手,但而家聯絡唔到佢,所以都擔心,做朋友幫到幾多我幾多。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!