網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月18日 星期六

陳煒裸到貼地翠如睇完嗌正 __,翠如,陳煒,黃翠如,

陳煒裸到貼地翠如睇完嗌正

陳煒裸到貼地翠如睇完嗌正美艷人妻陳煒身材好眾所周知,而她於將播出的一集無綫劇《我瞞結婚了》中有一場全裸出浴戲被打格處理,效果未見香艷,反之相當搞笑,陳 ...


美艷人妻陳煒身材好眾所周知,而她於將播出的一集無綫劇《我瞞結婚了》中有一場全裸出浴戲被打格處理,效果未見香艷,反之相當搞笑,陳煒說:「從演以來都算係一場最冇美感嘅出浴戲,但好有喜劇效果!」於劇中飾演巴辣女強人「黑魔后」的她,背後其實很孤獨,劇情講到她沖涼時跣低扭傷頸動彈不得,赤條條攤在地上,只能打電話急召飾演其下屬的黃翠如來營救,無奈下被睇全相。陳煒說:「場戲好笑,佢趕嚟救我,我同佢哭訴!」

向來性感演出冇難度的陳煒,直言今次處理「全裸戲」感尷尬:「係尷尬o架!又冇得擺靚甫士。(有咩準備?)着咗肉色打底Top、打底褲。(清場?)冇,拿拿聲拍咗去,費事張揚引嚟多人圍觀。(犧牲大?)有戲劇效果就得場戲表達咗女強人背後辛酸,內心空虛,好值得人同情!」而有得睇「全相」的翠如大讚:「煒哥由外到內索到爆,身材好正!」


鍾意就快D Share啦!