掃呢頁CODE去手機

2017年3月6日 星期一

黃智賢醒你馴服岳母方法:讚佢要大大聲 __,黃智賢,

唔想好似黃賢智喺劇入面咁怒吼岳母的話,就要睇清楚啦!藝人黃智賢接受電台訪問,講到拍攝劇集《親親我好媽》曾停廠,他表示是正面影響:「嗰時公司話劇本亂咗, ...


唔想好似黃賢智喺劇入面咁怒吼岳母的話,就要睇清楚藝人黃智賢接受電台訪問,講到拍攝劇集《親親我好媽》曾停廠,他表示是正面影響:「嗰時公司話劇本亂咗, ...


唔想好似黃賢智喺劇入面咁怒吼岳母的話,就要睇清楚

藝人黃智賢接受電台訪問,講到拍攝劇集《親親我好媽》曾停廠,他表示是正面影響:「嗰時公司話劇本亂咗,所以要執番好,停咗廠景四日,但外景有照拍。」講到他與拍檔江美儀現實中沒有仔女,但要飾演家長,對此他謂:「好在我有九兄弟姊妹,自細就知家庭倫理,而且兄弟姊妹又有小朋友,所以好易去取經,我都有擺啲夫妻經驗落去。」而講到劇中有場戲是他揸車送飾演岳母的米雪和老婆美儀及囡囡去樂園,但全程米雪嫌三嫌四,搞到他忍不住爆Seed鬧爆非常岳母,對此他笑言:「嗰場戲講咗好多女婿心聲。(你有冇試過?)我外母好好,又錫我啲狗。(你行咩外母政策?)講真話,讚佢就要大大聲講出嚟。」他亦謂自己晚晚都會追番套劇,老婆亦有睇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!