掃呢頁CODE去手機

2017年3月6日 星期一

甄子丹入場「宇宙車神」又唔Win __,子丹,甄子丹,

甄子丹、汪詩詩恩愛入馬場。
甄子丹入場「宇宙車神」又唔Win「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩、蔡加讚與太太汪圓圓昨日現身馬場,齊捧子丹、加讚聯名的愛駒「宇宙車神」出賽,同場賽事還有 ...


甄子丹入場「宇宙車神」又唔Win

「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩、蔡加讚與太太汪圓圓昨日現身馬場,齊捧子丹、加讚聯名的愛駒「宇宙車神」出賽,同場賽事還有洪金寶的愛駒「崇山寶」,眾人到場後先到沙圈為愛駒打氣,子丹更與洪金寶搭膊頭互相支持。子丹即將加盟拍攝改編自熱門動作冒險遊戲新片《Sleeping Dogs》,他指一切仍很初步。由於遊戲版有爆粗,到時他亦要講粗口?子丹說:「知道有粗口,未知劇本,搞好劇本先。」

根據過往紀錄,子丹不入場,愛駒便跑第一名,他入場愛駒則未能奪冠,昨日再次印證此事,致電詩詩問及此「狀況」時,她哈哈大笑說:「隻馬上一次跑嘅時候整傷咗,今次未復原,狀態未係咁好,冇咁幸運,但其實我哋之前都試過現場拉三次頭馬,不過子丹嗰陣去咗拍戲。(今次有冇失望?)冇,我哋鍾意跑馬,呢個係我哋嘅家庭活動。」

左起:蔡加讚、汪圓圓、汪詩詩、甄子丹<br>甄子丹在沙圈為愛駒打氣,同馬會行政總裁應家柏(右)好好傾。
  • 左起:蔡加讚、汪圓圓、汪詩詩、甄子丹

    甄子丹在沙圈為愛駒打氣,同馬會行政總裁應家柏(右)好好傾。

鍾意就快D Share啦!