掃呢頁CODE去手機

2017年3月6日 星期一

賭王千金何超鳳驚爆離婚 嬸嬸:緣來緣盡 __,何超鳳,超鳳,何超儀,何超,賭王,何鴻燊,

賭王千金何超鳳(左)同何志堅被爆離婚。(資料圖片)賭王何鴻燊二房千金何超鳳今日傳出離婚的消息,有讀者爆料指何超鳳與夫婿何志堅經已離婚,何志堅是香港馬圈 ...


賭王千金何超鳳(左)同何志堅被爆離婚。(資料圖片)

賭王何鴻燊二房千金何超鳳今日傳出離婚的消息,有讀者爆料指何超鳳與夫婿何志堅經已離婚,何志堅是香港馬圈大馬主何壽康之子,兩人於1993結婚,先後誕下兩女,結果離婚收場。

何志堅的嬸嬸何杜瑞卿今日回應東網:「佢哋係離咗婚,應該係上年,因為我上年先知。(點解離婚?)好難講,夫婦間感情嘅嘢外人點知?同佢哋生活先知,感情冇得教,要嚟就嚟,去就去,待人處世就有得教啫!係一個緣字,緣來緣盡,冇得解釋。(小朋友同邊個住?)兩個女喺外國讀書,原則上係跟媽咪,又唔會唔畀見嘅,兩個女讀書好叻。(有冇幫吓口做和事老?)我之前完全唔知,我自己都一頭家,咁多細佬,同佢哋耐唔耐都會見吓面嘅,我都係佢離咗婚先知。(佢哋離婚後仲有冇一齊出席家庭聚會?)我知志堅同佢家姐(何超瓊)有見面,但前妻有冇出嚟就唔知,佢哋離咗婚已經分開住。」對於何志堅為人,她說:「佢係我先生哥哥何壽康個仔,佢好好先生一名,脾氣又好,不過感情事外人唔知咁多,唔好講任何一方面唔好,千祈唔好寫任何人唔好嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!