掃呢頁CODE去手機

2017年3月6日 星期一

投資千萬!馬德鐘開蠔吧睇舖裝修 __,馬德鐘,

投資有道!向來投資有道,愛食腦的藝人馬德鐘,除了買馬投資外,他與家人又經營傢俬店,去年與家姐和兄長合資七位數開日本餐廳,以紀念亡父,或者搞食肆搞上癮, ...


投資有道!

向來投資有道,愛食腦的藝人馬德鐘,除了買馬投資外,他與家人又經營傢俬店,去年與家姐和兄長合資七位數開日本餐廳,以紀念亡父,或者搞食肆搞上癮,近月他與太太投資近千萬,計劃在黃埔開蠔店及紅酒店,早前見他與太太親自落舖睇裝修,店舖裝修尚未動工,到處沙塵滾滾,難得他們夫妻倆完全不介意,同行有幾名裝修工人跟他們有傾有講,一向對裝修甚有研究的馬德鐘,不時走來走去,在指指點點,一人用兩個電話,邊講電話邊睇裝修,甚為忙碌。

力不到不為財

對於投資買馬做馬主,馬德鐘未有透露金額,只說:「好細份,參與吓,一齊開心就好。」對於再開食肆,他表示:「做食肆真係初哥,邊學邊做。上年開咗『松』日本料理後,就好有興趣發展飲食業,因為除咗自己鍾意美食,仲好鍾意有創意嘅健康飲食,所以今次會開一間西餐,有唔同煮法嘅蠔,旁邊就會開一間賣酒嘅店。睇中呢區地點人流多,餐單主打OL需要,佢哋對食要求快,又要健康,太太之前做過有關健康長壽嘅研究,對飲食好注重,佢都畀咗好多專業意見我,大家一齊搞。」他說自己的座右銘是每事都親力親為用心去做,覺得力不到不為財。

唔會「微管理」

問到兩間店是否投資近千萬?馬德鐘未說:「唔好講幾多錢手作仔試吓,做生意必須有實際經驗,全程投入,唔應該紙上談兵。」他還分享做老闆心得,認為老闆要掌握裏裏外外的情況,由廚房、樓面、公司管理、市場策劃至採購都要知,絕對不可「微管理」,他說:「用人不疑,疑人不用」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!