掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

鍾麗緹:咁爆!鍾麗緹被傳當年主動向星爺求婚 __,星爺,鍾麗緹,鍾麗,周星馳,

鍾麗緹被傳曾向周星馳求婚但失敗,唔係啩!九十年代曾和影星周星馳(星爺)因合作,而傳緋聞的女星鍾麗緹,有台灣消息指她近日接受訪問大談周星馳,並自爆曾向對 ...


鍾麗緹被傳曾向周星馳求婚但失敗,唔係啩!

九十年代曾和影星周星馳(星爺)因合作,而傳緋聞的女星鍾麗緹,有台灣消息指她近日接受訪問大談周星馳,並自爆曾向對方求婚但失敗!

消息指鍾麗緹在訪問中表示非常欣賞周星馳的才華,更指當年因知道對方有移民加拿大的想法,所以她主動向對方暗示,指自己有加拿大護照,如果和她結婚就可入籍,惟遭對方拒絕其好意,更說至今仍想不透為何會被拒。今日鍾麗緹回覆東網,直言對這消息感到驚訝,她說:「我唔知佢想移民!唔知喺邊到攞出嚟講亂寫,我覺得好得意,係一個玩笑,都已經係廿幾年前嘅事(同周星馳緋聞)。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!