掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

【戀情升溫】陳展鵬答應陪胡定欣去旅行 __,定欣,陳展鵬,展鵬,陳展,胡定欣,

陳展鵬聲言如果胡定欣想去旅行,佢去邊就陪佢去邊!「視帝」陳展鵬與「視后」胡定欣出席「香港國際影視展(Filmart)2017」的無綫《TVB金禧戲劇綜 ...


陳展鵬聲言如果胡定欣想去旅行,佢去邊就陪佢去邊!

「視帝」陳展鵬與「視后」胡定欣出席「香港國際影視展 (Filmart)2017」的無綫《TVB金禧戲劇綜藝強勢登場》活動。「螢幕情侶」一齊宣傳劇集《同盟》宣傳,片花不乏兩人動作場面。問可希望劇集在台慶期間播出?她說:「唔知幾時出街,呢套都係大製作嚟,咩檔期播都OK。」陳展鵬亦認為最重要是適合觀眾收看:「好似《城寨英雄》喺暑假播出,都能夠配合市場需求。」

問可有趁影視展向高層自薦工作?胡定欣笑說:「自己好耐冇拍旅遊節目,最想去歐洲拍,聽講有個節目會去威尼斯同非洲,都想自薦去拍,因為有啲地方唔係咁易去到。」問陳展鵬可有興趣與胡定欣一起去拍旅遊節目,陳展鵬笑說:「佢想去邊就去邊」陳展鵬表示拍完《天命》後也會旅假去旅行休息:「都有七、八個月冇休息過,呢套劇又受傷、又大感冒,係狀態最差嘅一套劇,希望出街會好。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!