掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

唔敢挑戰甄子丹 古天樂:我最多一打四 __,子丹,古天樂,甄子丹,

藝人古天樂、林家棟、蔡潔、盧惠光及泰國武打演員TonyJaa,今日到灣仔會展出席香港國際影視展宣傳新片,戲中有大量武打場面的古天樂,被動作導演洪金寶封 ...


藝人古天樂、林家棟、蔡潔、盧惠光及泰國武打演員Tony Jaa,今日到灣仔會展出席香港國際影視展宣傳新片,戲中有大量武打場面的古天樂,被動作導演洪金寶封為近十年來難得一見功夫巨星。

古天樂表示如此大量而且高難度的打戲,最好可一不可再,他說:「戲入面有場長達十幾分鐘嘅打戲,洪金寶搵武師打咗,剪埋配埋樂畀我睇,我睇完眼都跌埋出嚟,我真係做到咩?到我拍嘅時候,我係拍完,我要喺原位坐番張櫈休息,休息完再拍。(唔用替身?)有啲翻騰動作我真係做唔到,其餘我逐啲學,逐啲拍。(係咪以後唔再拍打戲?)唔係,我而家拍緊嗰套都有打,可以拍打,但唔使咁長。(想挑戰宇宙最強甄子丹?)唔係,佢係一個打十個,我係一個打十幾個,不過係分開打,最多打四個。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!