網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月16日 星期四

關之琳話放低咗!劉嘉玲:順番條氣 __,劉嘉玲,關之琳,嘉玲,

劉嘉玲(左)話順番條氣。女星劉嘉玲因與關之琳(之之)前夫陳泰銘行山而觸怒對方,事後二人同場出席活動時,被記者問到會否尷尬?之之指嘉玲應該要尷尬多點,火 ...


劉嘉玲(左)話順番條氣。

女星劉嘉玲因與關之琳(之之)前夫陳泰銘行山而觸怒對方,事後二人同場出席活動時,被記者問到會否尷尬?之之指嘉玲應該要尷尬多點,火藥味甚濃。今晚兩人再同場碰頭,前後腳相隔五分鐘現身,更被大會安排坐同一張枱。

唔知同場兼同枱

二人進場參加儀式,嘉玲再出來接受訪問,問她與之之見面沒有?她神態自若地說:「未見到呀,入到場就有人講嘢。(今晚你哋同枱喎?)同台?係咩?我唔知喎,要表演乜嘢?(同枱呀?)係呀!大家都坐head table。(會唔會尷尬?)唔係嘞,咁大個人。(之之話已放下?)咁咪好囉,恭喜佢。」她表示事前不知道會同場兼同枱,但其實之前都有見面,因為大家有很多共同朋友。

問到其他好友有沒有做和事老?嘉玲續說:「唔好將件事化大,唔好撩事鬥非。 (大家唔清楚內容嘛?)其實我都唔係好知個內容,你哋應該知得多過我,唔好夾硬整到有啲嘢咁!(之之話淡化咗事?)其實冇事,我哋呢啲age,最緊要健康快樂,順番條氣啦,自在啲!」問到會否幫襯之之的睡衣生意?她指自己向來喜歡shopping,有合適都ok,自己也有做時裝。可會跟之之crossover合作做生意?她說:「crossover好遠喎講到,其實女仔都鍾意講時裝、化妝。(咁你哋咪有共同話題可以傾番偈?)我同你都可以傾架!」

唔熟張曼玉

此外,對於女星張曼玉被拍得獨自憔悴放狗?嘉玲聽罷甚大反應說:「其實我哋真係冇見,唔係好熟,係以前一齊拍戲,私下唔熟,(呢個圈)做到朋友好少。(話佢好落寞?)落唔落寞係出面人睇佢, 可能佢內心好充實好豐富,好似啲人話竇唯一個人坐地鐵好落寞,我唔覺喎,我覺得佢好自在,唔好成日將自己眼光價值放喺人身上。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!