掃呢頁CODE去手機

2017年4月6日 星期四

危險!葉佩雯獨留「兒童」在車廂 [壹週刊 - 1413] __,葉佩雯,M1,

同你吟一吟危險!葉佩雯獨留「兒童」在車廂受荷爾蒙失調困擾,搞到身形暴脹的葉佩雯,日前同老公EricKwok揸車到太古坊。泊車後,EricKwok單拖走 ...


同你吟一吟

危險!葉佩雯獨留「兒童」在車廂

受荷爾蒙失調困擾,搞到身形暴脹的葉佩雯,日前同老公 Eric Kwok揸車到太古坊。泊車後, Eric Kwok單拖走上附近寫字樓,剩低 Grace一支公在附近茶餐廳醫肚。

見到 Grace三扒兩撥食完個 lunch,急急走人。咁心急!原來車上面有兩位「小朋友」等緊佢。 Grace兩隻狗仔坐喺車頭位,一見到 Grace返嚟攞車,即刻興奮狂跳。

不過各位養小動物嘅「家長」留意喇!獨留小動物喺車廂,其實好危險㗎,大家千祈唔好學呀!

葉佩雯去醫肚,將兩隻狗仔獨留車廂。

受荷爾蒙影響,葉佩雯真係發福咗唔少。

去到太古坊, Eric Kwok單拖走上附近寫字樓。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!