網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月10日 星期一

152磅蘇施黃賀「金孖玲」:決定減肥 __,蘇施黃,

金燕玲到電台接受好友蘇施黃訪問。出爐金像獎「最佳女配角」金燕玲現身密友蘇施黃(阿蘇)主持的電台節目,由於金燕玲成為金馬、金像獎隻料最佳女配角,阿蘇即封 ...


金燕玲到電台接受好友蘇施黃訪問。

出爐金像獎「最佳女配角」金燕玲現身密友蘇施黃(阿蘇)主持的電台節目,由於金燕玲成為金馬、金像獎隻料最佳女配角,阿蘇即封她為「金孖玲」, 諧音「金媽」意指她戲中常做人哋阿媽。阿蘇還說要爆金燕秘密,取笑她在得獎電影中的造型,比每朝早起床的樣子衰十萬倍!

想同子華合作

獲獎後,金燕玲表示最想和黃子華合作,而阿蘇即得戚說子華邀請自己客串一場打牌戲,但她以要對方攞到金像獎先講,金燕玲笑謂:「呢個世界就係咁唔公平㗎喇,我攞到金像獎反而冇得拍。」

6點後唔進食

不過,阿蘇公開表示會送一份禮物給金小姐,就是決定減肥,會由現時152磅減到目標140磅,晚上6時後就不再進食。金燕玲說:「又唔使完全唔食,唔食會病。」阿蘇謂:「你怕我早死過你啫。」問金燕玲多謝你照顧起居,待她安心拍戲?阿蘇說:「咁咪好。(見佢台上攞獎有冇感動到喊?)又冇,反而上次去角逐金馬獎時仲緊張。」

有指金燕玲在台上忘記多謝阿蘇?阿蘇即說:「好多年前已經同佢講唔使多謝我!」金燕玲即說:「我好想多謝佢,但上到台記得多謝個女,又唔記得佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!