網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月10日 星期一

洋蔥!惠英紅妹妹細數成就影后辛酸史 __,惠英紅,

Sandy講出咗家姐惠英紅嘅辛酸史。出爐金像影后惠英紅,憑着實力三度獲封金像獎「最佳女主角」。昨晚,她在台上接過獎項後,發表謝詞時談到與母親過往的一段 ...


Sandy講出咗家姐惠英紅嘅辛酸史。

出爐金像影后惠英紅,憑着實力三度獲封金像獎「最佳女主角」。昨晚,她在台上接過獎項後,發表謝詞時談到與母親過往的一段情,感動了台下不少嘉賓和觀眾。惠英紅妺妹Sandy(天后容祖兒助手),晚上亦在社交網發文祝賀姊姊,字裏行間披露了家姐惠英紅在演藝生涯上遇到如何大的壓力,道出家姐如何艱辛地撐起一頭家。同時,身為妹妹的她不時擔心家姐在工作壓力下會令抑鬱症復發,一字一句相當感人。

Sandy留言:「想講些感性說話,我家姐她每一步都係靠自己好艱難一步一步的走,每行一步都要比其他人用十倍努力,壓力亦每噸計,還要每天頂住頭家,(因為我公(工)資有限只可負責交到水電煤,管理費,飯錢,我都有努力㗎!)她很喜歡電影,只希望觀眾入場睇到戲裏她主演嘅角色會講嘩做得真係好,得到身邊朋友嘅意見同讚賞,大家嘅認同就係佢嘅推動力再變成要更加努力。家裏有一個做演戲嘅家姐,我很明白她有幾大壓力,因為好似傳染病咁湧埋嚟,令我血壓高,食藥都唔可以回落,我就會開始擔心佢嘅憂鬱症會發作嗎?我晚上唔敢太熟睡,每晚起床看看她是否睡得好,但係上天對我們太好,賜給了她想要嘅認同,我愛妳,亦好感謝上天,希望我爸媽,哥,都在天上看姓惠嘅係唔會失禮你哋!我愛我的家人,我愛惠英紅❤❤❤」連天后容祖兒都有留言「惠英紅好嘢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!