掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

囝囝早咗出世 葉翠翠頭痛要5月先有陪月 __,翠翠,葉翠翠,

葉翠翠話佢囝囝早咗兩個星期出世,搞到佢頭痛冇人陪月。藝人葉翠翠昨晚誕下仔仔,重七磅半,仍在醫院休息的她透露原來仔仔應在月底出世,但昨晚突然穿羊水,故急 ...


葉翠翠話佢囝囝早咗兩個星期出世,搞到佢頭痛冇人陪月。

藝人葉翠翠昨晚誕下仔仔,重七磅半,仍在醫院休息的她透露原來仔仔應在月底出世,但昨晚突然穿羊水,故急急腳拎走佬袋入醫院,她說:「初頭都有啲驚嘅,因為早咗兩星期出世,但醫生都話唔使驚,因為佢畀一般BB嘅SIZE大四周,出到嚟都成七磅半,醫生話如果足月佢應該成九磅重!」她又笑指穿羊水時被老公反問:「咁點算呀?」又透露老公有入產房陪伴她及剪臍帶,至於有否感動到喊?她說:「我太緊張啦,冇喊到,緊張到唔知自己做緊咩,老公就好開心,一見BB就話好似佢!」

至於生仔仔後老公有沒有獎勵她?葉翠翠說:「唔使啦,冇所謂嘅!」不過目前最令她頭痛的是陪月問題,因她原本在4月底生,而陪月最快都要5月才到,如果BB早兩星期出世令她相當頭痛:「太突然啦,陪月最快要5月先嚟,呢兩個星期要自己湊。(家人?)都會幫手。(老公?)會呀,不過都要睇吓工作安排!」她直言現在要以照顧老公及BB為優先,只可接簡單商演等工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!