掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

出街AA制?馬國明甜笑爆同心穎有進展 __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬國明連踩廿個鐘都冇咩嘢喎!藝員馬國明在荔枝角出席無綫劇集《心理追兇MindHunter》宣傳,眾演員玩小型高卡車比賽,但馬國明卻沒有落場,原來他拍攝 ...


馬國明連踩廿個鐘都冇咩嘢喎!

藝員馬國明在荔枝角出席無綫劇集《心理追兇 Mind Hunter》宣傳,眾演員玩小型高卡車比賽,但馬國明卻沒有落場,原來他拍攝重頭劇《深宮計》連踩20個鐘,一直拍到今朝六點才收工,他說:「由尋日朝早十點拍到今朝六點,好眼瞓,所以冇玩,驚有意外。(頂唔頂得住?)OK,暫時都冇病。(有冇反映爭取時間休息?)冇,其實開兩組,時間都算正常,唔使埋位都要留吓力。(黃心穎有冇煲湯畀你飲?)冇,反而胡定欣有,咁啱佢屋企人攞湯畀佢,佢畀啲我飲。」

馬國明被問到與緋聞女友黃心穎可有進展?他透露終於有進展笑說:「之前有日放假都約咗佢出街食日本菜。(又係日本菜?)我哋都係鍾意食日本菜。(邊個請?)佢畀,因為之前有啲嘢我畀咗,朋友出街係咁,有啲你畀、有啲我畀。(開工咁辛苦都仲去街?)咁啱啫,食餐飯啫。(加深咗了解?)咪知道大家都鍾意食日本菜囉,都算有進展㗎喇,哈哈。(有冇goodbye kiss?)冇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!