網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月12日 星期三

【人妻出軌】大陸女星白百何泰國蜜遊 小鮮肉嬉水有生理反應激凸 __,大陸,白百何,中國,

33歲嘅大陸女星白百何同「羽泉二人組」嘅陳羽凡結婚多年,二人育有一子,但過去不時傳出二人婚變嘅消息,2014年就傳過佢哋已經簽咗離婚協議書,但當時羽泉 ...


33歲嘅大陸女星白百何同「羽泉二人組」嘅陳羽凡結婚多年,二人育有一子,但過去不時傳出二人婚變嘅消息,2014年就傳過佢哋已經簽咗離婚協議書,但當時羽泉就喺微博否認其事,仲話會追究法律責任。但今日有大陸網站就爆出白百何同一名小鮮肉到泰國旅行,其間二人喺酒店泳池嬉水,小鮮肉仲肉緊到有生理反應,認真尷尬!報道指,白百何喺2月17日,影到佢同助手一齊去泰國,但就唔見白百何嘅老公陳羽凡,當晚佢哋凌晨三點先抵達泰國嘅酒店。翌日就發現白百何同行多咗一個帥哥,報道話呢個小帥哥年約30歲,睇落比白百何年輕少少,佢哋先去咗餐廳醫肚,食完飯後佢哋就去酒店嘅泳池玩水,狀甚親熱,就好似一對拍緊拖嘅情侶咁。其間小鮮肉仲不時做出嘅古靈精怪嘅動作來o氹白百何開心,好似扮海䐁要白百何餵佢食嘢咁,白百何就真係俾佢o氹得好開心吓!唔知係咪玩得太開心同太親密嘅關係,小鮮肉突然有生理反應,喺公開場合有生理反應,你都咪話唔尷尬,但係佢哋似乎冇乜理會,仲繼續調情,白百何仲用胸撞向小鮮肉嘅臉上!呢啲旁若無人嘅情況,最後就由女方助手到來而打破!佢哋見到助手,白百何就先行離開,而小鮮肉之後就上水離開。到夜晚,白百何嘅助手就同一名男子離開,留低佢同小鮮肉共渡春宵,而報道仲話之後會有第二波嘅延續,唔知係咪仲有啲更激嘅畫面呢!咁有大陸網民見到報道後,就形容白百何主演嘅電影《失戀33天》嘅劇組太勁了,因為套戲就係講出軌嘅故事!

今日大陸傳媒指白百何同一名小鮮肉到泰國嬉水。(全明星探圖片) 白百何同老公陳羽凡(資料圖片) 有大陸網民指白百何出軌,就好似佢同文章拍嘅電影《失戀33天》咁。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!