網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月12日 星期三

名人:霍啟剛公開郭晶晶孕照中曦錫錫 __,霍啟剛,郭晶晶,

霍啟剛透過微博上載郭晶晶孕照,兒子中曦抱着媽媽的巨肚錫錫,充滿愛!中國「跳水皇后」郭晶晶與霍啟剛係公認嘅恩愛夫妻,婚後育有囝囝霍中曦,早前有傳郭晶晶懷 ...


霍啟剛透過微博上載郭晶晶孕照,兒子中曦抱着媽媽的巨肚錫錫,充滿愛!

中國「跳水皇后」郭晶晶與霍啟剛係公認嘅恩愛夫妻,婚後育有囝囝霍中曦,早前有傳郭晶晶懷第二胎,而再為人父嘅霍啟剛今日終於公開喜訊,恭喜晒!霍啟剛喺微博上載咗一張近照,相中所見郭晶晶大晒巨肚,至於好快就做哥哥嘅霍中曦亦表現興奮,仲好肉緊咁錫錫媽咪嘅孕肚,相當溫馨!

霍啟剛仲話一家人都好感恩去迎接新生命嘅來臨,但就冇透露BB嘅性別,似乎想保留神秘感喎!佢留言:「今天收到好多朋友及記者朋友的祝福和問候、晶晶和我都非常感謝大家的關心⋯⋯平時我們都比較少回應關於私人的事情、一直沒有公布喜訊、希望理解⋯⋯不管是弟弟或妹妹、我們都很感恩及期盼着新生命的到來⋯⋯更開心的是中曦哥哥、每日抱着媽媽肚子、一點嫉妒之心都沒有、看來他長大了、可以當個好哥哥了!謝謝關心和各位的祝福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!