網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月30日 星期二

惡鬥500磅電單車 劉佩玥傷腰傷腳離場 __,劉佩玥,

今次真係傷晒。藝人劉佩玥在社交網站上載一張左腳受傷的照片,原來她為新劇學揸電單車,卻在學車時發生意外,她接受東網訪問說:「當時係揸住架電單車,喺石壆前 ...


今次真係傷晒。

藝人劉佩玥在社交網站上載一張左腳受傷的照片,原來她為新劇學揸電單車,卻在學車時發生意外,她接受東網訪問說:「當時係揸住架電單車,喺石壆前想剎車㗎喇,但係唔小心加咗速,架車就時速40km咁向前衝,撞到石壆嗰陣架車又跌落嚟,扭親腳同整親啲肌肉,條腰應該傷得重啲!架車成500磅!」她表示已看醫生,未有傷及筋骨,會好好休息至康復,被問是準備拍攝哪一套劇集?她說:「未講得㗎,不過我喺劇入面做救護員,雖然唔使喺公路揸電單車,不過我都要有個型格喺度,所以好番我又會再去學㗎」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!