網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月30日 星期二

鄧月平包到冚 胸猛激蕩 __,鄧月平,

包到冚的鄧月平,唔認得人都認得個胸吖!
鄧月平包到冚胸猛激蕩藝人李逸朗(Don)、江若琳、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)、「沙律」張沛樂、林芊妤及鍾舒祺等,分組參與ViuTV新遊戲節目《 ...


鄧月平包到冚 胸猛激蕩

藝人李逸朗(Don)、江若琳、「巨胸翠如」鄧月平(Larine)、「沙律」張沛樂、林芊妤及鍾舒祺等,分組參與ViuTV新遊戲節目《超低能特攻隊》,眾人以蒙面戰隊Look鬥玩小學雞遊戲,因估不到是哪位藝人,效果令人笑爆嘴!

Larine即使包到冚仍遮不住F Cup身材,走路時畫面「跌蕩」,害怕爆波聲的她玩踩波遊戲時,為免綁在腳上的氣球被踩爆,竟匿入女廁,主持細So及林作不惜走入女廁捉人,Larine其後宣告投降!

「沙律」捱撞撻生魚

擁有驕人E Cup身材的「沙律」,笠上蒙面戰隊衫後猶如忘記是女兒身,與Don及樂隊Kolor的Sammy玩到身貼身,玩狐狸先生遊戲時眾藝人衝來衝去,Don孭起「沙律」衝刺,被身形龐大的Sammy撞低,「沙律」跌落地時痛到掩鼻眼濕濕,好友羅伊婷嚇到花容失色,以怪獸形容Sammy!「沙律」說:「Don嗰陣已經輸咗,佢提議孭住我衝,開頭我都有少少介意,但要趕住開始,點知就畀Sammy撞低,其實佢之前已經撞到我隻手痹咗,不過冇得怪邊個,大家都蒙住面,係玩得盡啲!」至於經常被懷疑隆鼻的鍾舒祺玩捉迷藏時被司徒瑞祈撞到鼻,痛到標淚,她笑言可為整容之說平反。

  • 放大圖片
蒙面「沙律」
  • 蒙面「沙律」
  • 放大圖片
「沙律」由李逸朗孭住跑,被在旁的Sammy撞到跌落地。
  • 「沙律」由李逸朗孭住跑,被在旁的Sammy撞到跌落地。
李逸朗
  • 李逸朗

文:影視組


鍾意就快D Share啦!