網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月16日 星期二

【多得如花搵佢】52歲「細龜」黃一山回歸香港電視圈派錢俾觀眾 __,黃一山,

曾經拍過唔少周星馳電影嘅一班綠葉,好似「如花」李健仁、「甜筒輝」鄭文輝、「細龜」黃一山,以及喺《少林足球》度飾演欷歔豬肉佬嘅楊能,原來嚟緊8月會幫Vi ...


曾經拍過唔少周星馳電影嘅一班綠葉,好似「如花」李健仁、「甜筒輝」鄭文輝、「細龜」黃一山,以及喺《少林足球》度飾演欷歔豬肉佬嘅楊能,原來嚟緊8月會幫ViuTV主持一個遊戲節目《街頭派錢黨》,佢哋會喺香港大街小巷同市民玩遊戲,每次挑戰成功,市民可以獲得現金1,000蚊,就算失敗市民都會有一個紀念金幣,預計每次出動會即場派5,000蚊至10,000萬不等。細龜離開咗香港電視圈10幾年再次回歸,今日問點解返嚟做電視,佢透過微信回覆:「因為佢肯俾錢,我哋要賺錢吖嘛。另一方面話個節目可以自由發揮,冇乜稿,我最鍾意冇乜稿,唔使記咁多台詞,又可以派錢俾啲觀眾,要考吓佢哋(觀眾)嘅,咁過到關就俾1,000蚊,相信觀眾會好開心,我哋又可以帶歡樂俾觀眾。」細龜又話好多時返香港,啲市民都話好耐冇見佢,所以返嚟見吓觀眾。細龜仲講笑話:「第一證明自己仲未死,第二證明自己仲拍得嘢,畢竟我喺香港長大,希望可以重溫番當年開心嘅嘢。今次係如花(李健仁)牽頭,所以亦都要多謝如花,可以聚集埋我哋一齊拍番個電視節目俾香港觀眾睇。」

黃一山會幫ViuTV主持遊戲節目,仲會落區同觀眾玩遊戲派錢。 呢次合作,係由「如花」李健仁(右)牽頭。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!