網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月16日 星期二

餅碎再碎!吳雨霏默認同Miki姊妹情逝 __,Miki,吳雨,miss A,霏,吳雨霏,楊愛瑾,

唏噓!最近驚爆餅碎好姊妹吳雨霏(Kary)與楊愛瑾(Miki)決裂,事緣Kary去年小產,傳聞指Miki係放料人,令Kary身傷加心傷,要自己在社交網 ...


唏噓!

最近驚爆餅碎好姊妹吳雨霏(Kary)與楊愛瑾(Miki)決裂,事緣Kary去年小產,傳聞指Miki係放料人,令Kary身傷加心傷,要自己在社交網交代小產一事,心情可想而知,有指Kary就此事跟Miki擘面,而Kary早前亦重整ig,取消大部分關注當中包括Miki。

就此事,東網記者搵到Kary,她未有否認同Miki反面,在短訊中說:「做朋友要講緣分,我都真係唔想回應太多了,件事已過去了,謝謝!」默認與Miki朋友緣盡!

另外,Kary今朝在ig上載新相,見佢着得靚靚錫錫老公洪立熙(Brian)面珠,心情似乎未能擘面一事影響。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!