網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月16日 星期二

唐詩詠洪永城正式宣布分手 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城同唐詩詠喺社文網正式宣布分手。(資料圖片)藝人唐詩詠同洪永城2年幾嘅感情告終,未有公開回應分手嘅兩人,就終於喺網上正式宣布分手。洪永城喺Inst ...


洪永城同唐詩詠喺社文網正式宣布分手。(資料圖片)

藝人唐詩詠同洪永城2年幾嘅感情告終,未有公開回應分手嘅兩人,就終於喺網上正式宣布分手。洪永城喺Instagram表示兩人係和平分手,係有共識之下做嘅決定,唔關結婚事同絕對唔係有第三者存在而分手,佢仲話分手唔容易,希望大家畀空間佢哋。

而同一時間,詩詠都喺社交網貼咗張獨對夕陽嘅照片,宣布同洪永城分手。佢留言:「要開始一段感情很難,要放底一段感情更難 ,尤其是當兩個人都互相認真相愛過。」佢又話兩年嚟唔長又唔短,佢哋兩個經歷高低起跌,佢話:「在這段期間,我們都更認識對方,了解自己。可是在經過深思熟慮後,我們認為對待這段感情的最好方法,是變回好朋友... 很感激我們的關係在這段期間得到很多外界的祝福,感情是兩個人的事,很難一一解釋我們的問題所在。」佢又話希望大家尊重呢個決定,畀空間佢哋處理呢個艱難時刻。

最後,佢哋兩個都喺文尾講咗同一句說話……

洪永城:「感謝你兩年多來,曾經為我帶來過美好的時光!」

唐詩詠:「最後感謝你 曾經為我帶來過美好的時光!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!