網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月19日 星期五

脈管炎險癱 鍾慧冰諗過自殺:唔想累人 __,鍾慧冰,

加油呀!藝人鍾慧冰去年底因免疫系統出問題,經確診為「脈管炎」即全身血管發炎,病況與今年初同樣因免疫系統出問題而患「皮肌炎」病逝的魯芬同出一徹,因而警醒 ...


加油呀!

藝人鍾慧冰去年底因免疫系統出問題,經確診為「脈管炎」即全身血管發炎,病況與今年初同樣因免疫系統出問題而患「皮肌炎」病逝的魯芬同出一徹,因而警醒鍾慧冰要小心處理,花六位數字金錢,經大半年的中、西合壁治療後,健康恢愎八成,準備復出為奇妙電視《娛樂巴巴閉》錄影。

食足4個月類固醇

去年十月鍾慧冰突然手腳發軟跌低,初以為中風而被送入院,惟完成各樣磁力共振等檢查,確診為「脈管炎」即全身血管發炎,導致手腳神經不停受攻擊,嚴重可致癱瘓!當時留院的冰姐為此諗過尋死,她接受東網訪問不禁落淚:「如果癱嘅話,我就第一時間跳落去!我唔想拖累家人,亦要活得有尊嚴,不過我個女都好鼓勵我,令我有番求生意志!」冰姐表示,她出院後一直服用類固醇達四個月,藥物副作用令面容腫脹尤如「象人」,向來愛打扮的冰姐為此而不敢見人,故年初原要接拍的奇妙電視開台節目《帶阿媽去旅行》都推卻,專心醫病。

大嗌有排玩!

完成服類固醇後,冰姐稱手腳神經停止受攻擊,但都軟弱無力要撐拐杖行路,她一拐一拐到醫館接受燒艾灸治療。冰姐稱今次面對病魔可謂大步檻過:「捱過呢關我有排玩!而且我喺病期間我試盡各種醫療方法,有自然療法、學八段錦、做運動和戒食紅肉改食糙米,機緣巧合早排又遇上一位舊朋友,接受佢研發嘅人體密碼療法,以燒艾灸嚟治療發炎、止痛,我每個月返醫院檢查,依家體內發炎指數係零。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!