網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月19日 星期五

【瞓住嚟買】部署大半年 殺入沙頭角瘋搶樓  __,

相關連結:【香港定大陸?】影相被問話警察似深圳城管http://bit.ly/2ru4CjW【禁區樓價六年升值四倍】好人好者「移民」沙頭角http:/ ...


相關連結:

【香港定大陸?】影相被問話 警察似深圳城管

http://bit.ly/2ru4CjW

【禁區樓價六年升值四倍】好人好者「移民」沙頭角

http://bit.ly/2ruiOtk

【瘋搶樓●Storymap】沙頭角禁區有啲乜?帶你逐樣睇

http://bit.ly/2pZwUSv

【實測●煩到爆】晨早排隊兼要人擔保 要入沙頭角先要過三關

http://bit.ly/2rhP06F

【多圖】帶你走一圈 沙頭角的日與夜

http://bit.ly/2pWRMKZ

____________________

周五娛頭 :

【豪語錄】忟憎志雲厚待變臉者 擔遮王喜:非奸即盜!

http://bit.ly/2pZvJm7

沙頭角近期備受關注,全因遠東發展上月尾在沙頭角推出新盤「尚澄」,這是禁區內十七年來的首個新盤。與此同時,房協轄下沙頭角全新公屋項目「迎海樓」亦在近期陸續入伙。兩大項目的同一特色,是位處臨海位置,坐擁無敵海景。

由於尚澄的地契限制,樓盤買家必須是持有俗稱「R證」的禁區居民。上週五,本刊記者到尚澄位於粉嶺的示範單位參觀,經紀得知記者沒有R證,立時直言:「你哋的確遲咗喇,好多人大半年前知道有呢個盤,都入咗去搵定租盤,以我哋所知,入面而家冇晒租盤;你估我哋有生意唔想做?我哋試過有同事打俾入面啲人,問有無租盤,都唔成功。」他愈說愈無奈:「其實好多市區人嚟睇樓,都好想買,但因為冇辦法租到樓,我哋惟有sell佢第二啲盤。」

租樓換禁區紙 再買樓

事實上,沙頭角區議員溫和輝接受本刊訪問時亦表示,早在尚澄未開售之前,區內已經「多咗人租樓」。他指,早前區內四周貼滿地產公司徵收租盤的傳單,就連住戶信箱亦塞滿誠徵放租單位的單張;亦有地產公司以超級市場現金券作招徠,吸引區內業主放租。「凡業主委託本公司放售出租沙頭角禁區內物業,均可獲得超市$50現金禮券乙張。」溫和輝引述傳單資料說。

溫和輝向記者解釋租盤渴市的原因:「梗係啦,而家個新盤嘅賣地條款講明要有R禁區紙嘅人先可以買;其實呢個問題唔難解決,只要搬入嚟租個地方住,變咗呢度住戶就可以買喇。」

不過,沙頭角禁區內可放租的單位數目有限,目前區內租盤幾乎被搶光,「見一個即冇一個」,有地產代理更透露,有客人為購買尚澄,早在九個月前已經部署。「過往有啲客人,佢知道有個盤嚟緊會賣,早喺半年前或者九個月前,喺嗰度租單位。」據了解,現時區內住宅呎租大約十元,不過盤源緊絀。

不過,區外人想殺入沙頭角搶樓,其實亦存在一定風險。「你知唔知其實好多大行唔造(尚澄)按揭,以我所知只有中銀可以做,其他大行好似滙豐、渣打、恒生都唔做。」

撰文:時事組

攝錄:時事組

以下Storymap可以帶你極速走沙頭角一圈。

http://bit.ly/shataukok


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!