網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月19日 星期五

重病唔郁得 鍾慧冰提林建明幫剪指甲爆喊 __,林建明,鍾慧冰,

鍾慧冰講起林建明去探佢時,為佢剪手甲腳甲,一時感觸落淚。藝人鍾慧冰去年底因免疫系統出問題,後經確診為「脈管炎」,即全身血管發炎,已康復八成的她,現身荃 ...


鍾慧冰講起林建明去探佢時,為佢剪手甲腳甲,一時感觸落淚。

藝人鍾慧冰去年底因免疫系統出問題,後經確診為「脈管炎」,即全身血管發炎,已康復八成的她,現身荃灣為奇妙電視《娛樂巴巴閉》錄影,講起好友林建明曾為抱病的她剪手指甲、腳甲,她感觸落淚。

唔想連累女兒

鍾慧冰激動說:「林建明有次嚟探我,嗰時我啲手指唔係好郁得,好痛,好耐冇剪手指甲、腳甲,佢見我啲指甲黑曬,就幫我剪,我話死啦,第時都唔知點算,做人仲有乜意義,我個女仲後生,我唔想阻佢發達。(想輕生?)嗰陣喺度諗,仲郁得仲可以自殺,到郁都唔郁得,到時真係自殺都冇力。」

個病同魯芬差唔多

她又叮囑各界注意健康,她說:「呢個病最嚴重嘅結果係死!其實我個病同魯芬可以話係差唔多,我係血管發炎,抵抗力差咗,遇到小小風邪可能會引起嚴重嘅併發症,我就係凍親,我病咗之後,醫生為我開類固醇,當然係有副作用,SARS期間你哋都聽過會引起骨枯,但醫生問我係咪想癱?所以女士們尤其要留意唔好凍親,我發覺香港好多地方都係好凍,一旦凍親,後果可能好嚴重。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!