掃呢頁CODE去手機

2017年6月4日 星期日

目標減10磅!陳靜谷盡四吋事業線行騷 __,陳靜,

陳靜谷出四吋事業線行婚紗騷。女星陳靜(DaDa)為第87屆香港結婚節暨夏日婚紗展擔任模特兒示範四套婚紗,當中有不少低胸款式,谷出四吋事業線,非常性感, ...


陳靜谷出四吋事業線行婚紗騷。

女星陳靜(DaDa)為第87屆香港結婚節暨夏日婚紗展擔任模特兒示範四套婚紗,當中有不少低胸款式,谷出四吋事業線,非常性感,期間她示範第一套拖尾婚紗時差點絆倒。DaDa表示已有四、五年未有行騷,她說:「好耐冇行騷,所以都有少少緊張,現場氣氛好好,啲婚紗又好靚,但一開始有少少絆倒,因為條裙有個大擺尾,好在冇出洋相,我都好驚。」問她是否比之前消瘦了?她否認,並自言容易水腫:「我今日不停咁出汗,愈行愈瘦,我想減肥,因為拍戲需要,要減10磅,要靠節食同做運動,但之前扭傷咗腳,所以唔做得運動,已經停咗半個月,之後要去照吓有冇事,不過今日行騷都OK。」

恨拍打鬥戲

DaDa稱新戲下月開拍,但詳情要待電影公司公布,以文戲為主,她說:「都想拍打鬥戲,好有挑戰,但身體狀態唔係咁好,而且我手腳唔協調,準備好啲先接武打戲。今次減肥係出於角色需要。(需唔需要性感演出?)冇。(冇有床戲?親熱戲?激情戲?)好耐冇,睇劇本需要,我大個啦嘛,搵自己鍾意嘅方向,試多啲唔同嘅嘢,嗰啲都試過晒,對我冇挑戰。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!