掃呢頁CODE去手機

2017年6月4日 星期日

【K場Mall姐】長腿姐妹花管9間店搏殺 「我唔信work life balance!」 __,

在《不懂撒嬌的女人》中的Mall姐十分強悍,經常黑口黑臉鬧下屬,控制慾超強,令人望而生畏。現實中,博美餐飲管理有限公司執行董事羅雪儀(Cherry)卻 ...


在《不懂撒嬌的女人》中的Mall姐十分強悍,經常黑口黑臉鬧下屬,控制慾超強,令人望而生畏。現實中,博美餐飲管理有限公司執行董事羅雪儀(Cherry)卻剛柔並施︰同事有錯,要即時直接指出,「唔啱就係唔啱」;把事情交給同事負責時,則放手讓他們發揮,盡量不干涉。談吐斯文的Cherry直言都是老闆兼爸爸羅傑承的教導,六、七年前加入集團,在餐廳由低做起,侍應、印menu等工作,通通做過。

羅傑承長女Cherry打骰的博美餐飲旗下有五間餐廳,除了RedMR外,還有大官廳、The Tonno、上海佬及來佬餐廳。初初加入博美時,Cherry都是隱藏太子女的身分,由侍應開始做起,每個崗位做幾個月,了解當中運作︰「佢(羅傑承)成日同我講,如果你不了解一間餐廳或公司運作係點樣 ,將來行的路會更加辛苦。」

近年羅傑承看到Cherry的進步,做事有板有眼,於是放心將餐飲業務交給她打理。Cherry亦不敢怠慢,每天未到早上九時就返到公司,與各部門主管開會,討論日常營運事項,跟進最新情況,到午餐及晚餐時間,通常去巡餐廳,下午茶時間及晚飯後主要行RedMR。

點子多多的Gloria在英國修讀法律,畢業後曾在律師樓工作。不過她希望趁後生,嘗試不同事物,在家人的鼓勵下,幫手打理家族生意︰「爸爸當初覺得『行行出狀元』,無所謂,你放棄咗律師,其實無咩大不了。一個廚師都可以做到米芝蓮,可能公關都有好好發展。」

研究菜式主要靠Cherry,但現在「食多過煮」︰「坦白講,我性格比較急。試過一日試曬成個集團嘢食,試咗三間餐廳、一間redMR,每一間大約有十個菜,全部有食,有俾意見。」一日試四十道菜,完全看不出眼前瘦削的她如此「大食」!她慨歎︰「成日都講點樣可以工作(生活)平衡,我覺得係無平衡,尤其是香港,好多時要快。」

撰文:黃嘉慧

攝錄:廖健昌

相關連結:

【K場mall姐】女人點同廚房佬周旋? 「我唔係巡佢哋,係『探』佢地啫」

http://bit.ly/2qICVZ3

【K場mall姐•亦父亦友】做生意如踢波 羅傑承教女3大心得

http://bit.ly/2rxOQbh

鍾意就快D Share啦!