掃呢頁CODE去手機

2017年6月4日 星期日

唔認公司偏心!簡淑兒「單飛」感動落淚 __,簡淑兒,

簡淑兒處女下海,佢話好友CoCo有打畀佢,仲叫對方男友何猷君低調支持好喇!歌手簡淑兒(Jessica)為新碟舉行簽唱會,Jessica坦言好緊張,因是 ...


簡淑兒處女下海,佢話好友CoCo有打畀佢,仲叫對方男友何猷君低調支持好喇!

歌手簡淑兒(Jessica)為新碟舉行簽唱會,Jessica坦言好緊張,因是第一次以個人身份舉行活動,以往以「少女標本」和成員袁紫僑(CoCo)及Kabby(許雅婷)一齊,所以當一個人時就很不習慣,昨晚更緊張致失眠,今日一出門口便不停練唱。而現場有義賣她親自設計的Tee及環保袋做慈善。

叫猷君唔好咁出面

問到CoCo和Kabby可有致電給她打氣?Jessica謂:「佢哋好忙,CoCo尋日都有搵我!(有冇叫埋CoCo男友何猷君幫手買?)佢平時都做好多善事,咁佢好低調,唔好咁出面,暗暗哋做好喇。(咁你有冇男仔為你暗暗做嘢?)吓,又唔覺有人表示喎。如果聽日啲碟啲Tee突然冇晒就話啫,但都好渺茫。」Jessica稱因家姐不在港,所以未能來支持。問到是否去英國?Jessica謂:「佢去咗拉斯維加斯,我仲叫佢帶個猛男返嚟畀我。(你鍾意外國男?)因為拉斯維加斯有好多靚仔,而自己都喺外國長大,都冇乜所謂。」

陳婉衡驚喜撐場

講到公司似乎對她偏心,只為她出個人唱片又到日本拍MV?Jessica則言:「去日本係因為有工作順便拍埋,CoCo同Kabby長期喺內地,我就冇得返,反而公司偏心佢哋先真。」至於簽名時好友陳婉衡現身支持,更拿出慈善Tee給Jessica簽名及抱抱,Jessica更感動得落淚


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!