掃呢頁CODE去手機

2017年6月4日 星期日

張智霖:找死?張智霖魔童玩直播激嬲靚靚 __,魔童,袁詠儀,靚靚,張智霖,王維基,

兩父子夾埋激嬲靚靚,係咪想死先?藝人張智霖(Chilam)出名型英帥,不過佢依家就似乎遇到勁敵啦!呢個勁敵同佢好似樣,就係佢個仔仔張慕童(魔童)。Ch ...


兩父子夾埋激嬲靚靚,係咪想死先?藝人張智霖(Chilam)出名型英帥,不過佢依家就似乎遇到勁敵呢個勁敵同佢好似樣,就係佢個仔仔張慕童(魔童)。Ch ...


兩父子夾埋激嬲靚靚,係咪想死先?

藝人張智霖(Chilam)出名型英帥,不過佢依家就似乎遇到勁敵呢個勁敵同佢好似樣,就係佢個仔仔張慕童(魔童)。Chilam做完手頭工作後,就飛咗去英國會合老婆袁詠儀(靚靚)同個仔,而且仲要開埋直播,認真唔話得呀!

喺直播入面,一嚟就見到佢哋兩父子擺晒甫士,魔童更chock住直播,勢要型過阿爸!之後魔童仲要拎埋Chilam部電話,不停咁同一班網民say hello,搶晒阿爸風頭。

去英國睇波

之後Chilam仲話佢哋去英國其實係睇足球比賽,而好奇心極重嘅魔童仲問網民支持邊一個球星。不過靚靚似乎就唔係好滿意囝囝淨係講英文,忍唔住開聲講咗一句:「你可唔可以試吓講中文呢Morton?」但係Chilam就幫住囝囝,仲話佢負責中文,個仔就負責英文。不過作為嚴母嘅靚靚就想個仔講多啲中文,仲話Chilam成日幫住魔童。不過魔童一於少理,繼續同一班網友say hello。

十足網紅一樣

最好笑係,魔童不停咁問一班網友有冇嘢問佢,十足網紅咁呀!一班網友都話佢哋好搞笑,而且大讚魔童靚仔之餘,仲問靚靚係咪好攰添。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!