掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

【湊B辛酸史】楊愛瑾患乳腺炎發燒39度 __,楊愛瑾,

楊愛瑾(Miki)餵開人奶,但因為乳腺炎令佢發燒,胸部好痛埋唔到身餵BB!現年32歲嘅「餅碎」楊愛瑾(Miki)3月底生咗囝囝「LuLu」,LuLu眼 ...


楊愛瑾(Miki)餵開人奶,但因為乳腺炎令佢發燒,胸部好痛埋唔到身餵BB!

現年32歲嘅「餅碎」楊愛瑾(Miki)3月底生咗囝囝「LuLu」,LuLu眼仔睩睩,同爸爸郭永淳仲好似樣,真係好得意!

Miki亦不時上載囝囝可愛近照上社交網,不過今日Miki就揭露湊B辛酸史,話說餵人奶嘅佢近日患上乳腺炎,仲發高燒至39度,唔可以埋身餵母乳,佢留言話:「媽咪分享•兩個月以來一直都是埋身餵BB,因為乳腺炎的關係,持續兩天高燒39度,兩邊胸部像被針刺也痛得不能給BB在吸,這幾天都是靠pump出來給BB吃的,可憐的是因為乳腺炎的關係奶量隨即降低,我一直都很擔心,希望盡快康復,再次給BB媽媽最好的禮物。做母親真的一點都不容易!各位媽咪也要加油!」幾時都話做媽咪真係好偉大,希望Miki可以快啲好番


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!