掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

宣萱不懂轉彎 男友寧翻啅前度! __,宣萱,

宣萱真係「不懂轉彎的女人」!女人戲當道!電影《29+1》、《春嬌救志明》、劇集《全職沒女》,甚至啱啱播完嘅無綫4K劇《不懂撒嬌的女人》,全部都係以時下 ...


宣萱真係「不懂轉彎的女人」!

女人戲當道!電影《29+1》、《春嬌救志明》、劇集《全職沒女》,甚至啱啱播完嘅無綫4K劇《不懂撒嬌的女人》,全部都係以時下女人面對愛情同事業嘅心態做主題,尤其「撒嬌女人」呢個議題近呢幾年真係講極都唔完!好多人大讚無綫今次搵宣萱返嚟拍《不》劇搵得好,話出名係「原則王」嘅佢,飾演魔鬼上司Mall姐入型入格!煲得劇,好自然連佢嘅感情生活都judge埋,啲師奶猛話佢依家46歲未嫁得出,係衰太強勢太講原則,男人怕怕,即係不懂撒嬌喎!我Nuts哥覺得宣萱唔係不懂撒嬌,而係一個「不懂轉彎的女人」!

唔好以為宣萱份人講原則揸住條底線,吓吓都stand behind the yellow line就好蝕底。今時今日,宣萱疊水揸三千萬樓,住大屋玩洋狗,收埋幾多錢你都唔知寧缺莫濫,佢都話只求搵個心靈伴侶,唔係因為佢有三千萬磚頭好巴閉唔志在,而係對自己有信心,清楚知道自己要啲乜。好多女仔成日換畫,漫無目的去搵男友,心態好似搵工一樣做住先,咁就出事喇!就算唔曉「轉彎」吓吓講原則,睇落好似錯過好多嘢,但起碼心甘命抵,對得住自己,無謂將來浪費青春做怨婦怨天怨地,後悔到要喊三聲

拒息影 唔嫁有錢人

喺英國讀名牌大學出身嘅宣萱,論學歷、家底、樣貌完全唔輸蝕,佢冇諗過憑呢啲優厚條件就博做豪門少奶奶。唔少女仔都想另一半package 100分,當年宣萱同富二代榮文瀚拍拖,半隻腳踏咗入豪門,條件係只要佢放棄事業唔拍劇,就可以做全職闊太。呢個簡直唔係條件咁簡單,直頭係唔少女仔嘅夢想啦,唔使撈喎!但係宣萱耍手say no,話一直冇諗過一定要嫁有錢佬,二來完全唔想嫁咗就冇自己事業,簡單啲講,唔想靠晒男人而冇咗自己!完全冇彎轉,最終當然分手收場

因為「不懂轉彎」,成個金礦宣萱一腳踢走!唔好以為佢又硬又直,百分百係大女人!你估都估唔到,佢「不懂轉彎」嘅程度係有幾驚人!宣萱自爆之前有個男友A,A嘅前度女友嚟香港就要求喺A屋企住,宣萱真係好信任男友,本住「不要問只要信」嘅精神,不單止唔介意前度登堂入室同男友日夜相對,仲親自去機場接送,幫人搬埋行李,出錢出汗又出力,最後咪出事囉!發現A同前度女友暗渡陳倉,自己親手製造機會畀佢哋乾柴烈火!

如果曉「轉彎」,識得諗計對付個女人,都唔使搞成咁啩!發現有小三唔只得一次!自稱從來唔check男友手機同電腦嘅宣萱,有次神推鬼擁咁啱男友沖涼,佢諗住用部電腦上吓網,點知一按就見到男友同前度女友嘅私密對話。最爆嘅一次,係聽聞佢突然殺上男友屋企畀驚喜,點知變驚嚇,發現男友匿喺房同另一個女人進行情慾對話,仲講到㷫合合,宣萱偷聽咗半粒鐘都唔知!

有信心 寧缺莫濫

明顯宣萱直到一個點,對住喜歡嘅男人不要問只要信,聽晒對方話,全無防備同戒心,搞到男友去偷食都後知後覺。只係拍拖猶如撞鬼一樣都要講緣分,試過幾段戀情出現第三者、甚至男友食回頭草溝番前度!話時話都幾hurt,經歷多次唔愉快嘅拍拖經驗,宣萱完全唔憂嫁, 講明睇清楚先「落注」都好正常!撒嬌女人最好命呢句說話,我唔敢話係百分百唔啱,撒嬌始終係女人最強最原始嘅武器,如果宣萱懂得掌握timing同力度去撒嬌,自然會化解愛情路危機。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!