網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月11日 星期日

【究竟分定婚?】吳千語孖佬買餸 冇再坐林峯車 __,林峯,吳千語,千語,

一向都很甜蜜的林峯與吳千語,近日竟然傳出分手三個月,女主角當然例牌否認,但事實是,林峯現在身處橫店工作,千語BB卻單獨約男性朋友睇家品,買花,更買餸, ...


一向都很甜蜜的林峯與吳千語,近日竟然傳出分手三個月,女主角當然例牌否認,但事實是,林峯現在身處橫店工作,千語BB卻單獨約男性朋友睇家品,買花,更買餸,究竟是什麼咩玩法?37歲的林峯跟年輕14載的千語BB拍拖五年,給人感覺是5個字──打風打唔甩。

近數個月林峯都不在港,便傳出分訊來。日前壹仔便拍得千語BB單獨約會一位男性朋友到中環逛街,二人有目的地專行家品店,由威靈頓街、PMQ再到IFC。

而且永遠有商有量。之後再行花店,明顯是想佈置居所。千語BB很眼利,很快便發現記者,然後就call了助手來做第三者。之後三人去買貴東西回家玩煮飯仔,離去時千語BB竟然坐租回來的七人車,而不再坐林峯的七人車,難道傳聞是

不過其實都有另一個講法,有傳林峯已跟千語BB求婚成功,但二人想一切低調進行。

鍾意就快D Share啦!