網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月11日 星期日

林敏驄苟芸慧拖手!陸漢洋獻花宣示主權 __,漢洋,林敏驄,陸漢洋,苟芸慧,

苟姑娘男友陸漢洋(圈圖)當住咁多人面送花!少啲勇氣都做唔到!林敏驄(阿驄)舉行尾場作品展演唱會,如昨日一樣,阿驄拖住苟芸慧(苟姑娘)唱《忘不了你》,兩 ...


苟姑娘男友陸漢洋(圈圖)當住咁多人面送花!少啲勇氣都做唔到!

林敏驄(阿驄)舉行尾場作品展演唱會,如昨日一樣,阿驄拖住苟芸慧(苟姑娘)唱《忘不了你》,兩人又十指緊扣坐在台邊,苟姑娘又挨落阿驄膊頭,又伸手幫佢整頭髮,觀眾即歡呼。兩人行勻四面台,期間苟姑娘男友陸漢洋上前向她送花,現場又歡呼。行到張智霖夫婦前,苟姑娘都有跟他們握手,期間阿驄繼續口臭,叫苟姑娘「畀人揸吓」(意指握手),唱完後阿驄問苛姑娘是不是結婚,苟姑娘話不是,阿驄再問她是否已脫離了處女黨,搞到苟姑娘唔識答,之後阿驄又笑言想開套戲叫《金剛大破處》,問苟姑娘有沒有興趣參演,她擰頭,阿驄繼續講咸濕笑話:「結婚呢樣嘢要好認真,要做全身檢查,我哋落去啦。」之後兩人就下台。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!