網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月11日 星期日

紅館騷冧台負傷蔡一智報平安 林敏驄致歉「我係最後知出事」 __,林敏驄,蔡一智,

紅館騷冧台 負傷蔡一智報平安林敏驄致歉「我係最後知出事」娛樂要聞林敏驄前晚假紅館舉行作品展,豈料綵排時發生冧台意外,草蜢成員蔡一智和舞蹈員受傷,整傷尾 ...


紅館騷冧台 負傷蔡一智報平安

林敏驄致歉「我係最後知出事」

娛樂要聞

林敏驄前晚假紅館舉行作品展,豈料綵排時發生冧台意外,草蜢成員蔡一智和舞蹈員受傷,整傷尾龍骨的智仔昨睇跌打後報平安,而林敏驄接受本報訪問時,坦言自己是最後一個知道出事的人!前晚演出時各歌手都十分小心,蔡一傑、鄭伊健和古巨基只在台邊唱歌,避開險地。



林敏驄前晚在紅館舉行的作品展上拖苟芸慧繞場唱《忘不了你》,十分風騷。

創作《無心睡眠》、《愛在深秋》、《夢伴》等金曲的58歲填詞人林敏驄,一連兩場作品展前晚假紅館開鑼,惟前日下午5時許發生冧台意外,當時在台上綵排的草蜢和舞蹈員由升降台墮下,造成9人受傷。首場演出延至9時23分開始,出事的升降台被停用、舞蹈員減至兩人、沒有爆破和燈光效果。



前日綵排時發生冧台意外,蔡一智和多位舞蹈員受傷。資料圖片



傷了尾龍骨的蔡一智昨日睇跌打後報平安,表示:「我會加油!」



林敏驄(右)昨日傍晚為尾場騷拜神,心情明顯好轉。

阿智:我會加油

整傷尾龍骨的蔡一智,昨日睇跌打後接受本報訪問報平安:「剛剛再看醫生,我的身體底子不錯,只要好好休息就很快痊癒,同時也祝福受傷嘅舞蹈員快快康復!多謝大家關心!我會加油!」

林敏驄昨接受本報訪問,為意外發生後遲開騷致歉,解釋需有關部門確定安全才可開騷,他說:「其實我噚日係最後一個知出咗事,因為大家唔想我擔心,困咗我喺房,我都奇怪點解咁耐都唔拜神。」問到尾場騷會否用回升降台?他說:「雖然唔會用嚟升降,但都已經鞏固好,今晚都會有番dancers,我都唔好意思,除咗因為有人受傷,伊健同基仔排咗好好睇嘅舞,點知噚日跳唔到。」有份投資的黎瑞恩昨在社交網留言:「昨晚真係百感交集!」



昨晚張衞健和六男四女舞蹈員出場,唱《戀愛交叉》。



蔡一傑前晚站在出事附近位置唱歌,透露草蜢不能表演原定的環節。



前晚古巨基演繹《無心睡眠》時,取消了舞蹈員伴舞。

尾場大嗌打不死

昨晚第二場約8時半開騷,捧場有張智霖及袁詠儀夫婦,現場所見前日出事的中央圓形油壓台繼續擺回原有位置,林敏驄如前晚頭場一樣,孭結他繞場一周演奏《EUROPA》。到《全力扣殺》的何超儀、劉浩龍等人演出時,林敏驄以冧台事件自嘲:「鄭伊健冇嚟,蒙嘉慧驚佢受傷,搵個籠困住佢呀。」之後他又說:「噚晚呢度發生咗少少非工業意外,不過我哋打不死,要有正能量。」何超儀唱《何飄移》,一起歌已連續忘記歌詞兩次,要求重唱。劉浩龍離開時提到林敏驄心情:「好少見到佢咁唔開心,有啲內疚,好少見到佢咁沉重。」

受冧台意外影響,前晚甫開場,林敏驄即踏台板測試安全,之後他更叫伊健行上去,笑說:「好安全。」不過伊健就選擇圍着舞台中間行,其他嘉賓如布志綸和古巨基只在台邊唱歌。蔡一傑綵排時逃過一劫,他站在出事附近位置演繹《愛的根源》後說:「大家都知下午發生咗啲事。」林敏驄即關心問智仔有冇事?傑仔說:「佢好似整親尾龍骨,本來有一part係草蜢,但我哋今晚唔可以表演,唔好意思。」

採訪:王連連、曹家誠、盧妹

攝影:仇志德、葉君海



林敏怡為弟弟擔任嘉賓,一度感觸落淚。



張智霖和靚靚昨晚恩愛捧場。


鍾意就快D Share啦!