網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月11日 星期日

徐淑敏孻女好power 一招冧掂cool爆保鑣 __,徐淑敏,

Suki幼女沁誼今年只得兩歲多,仍堅持要幫手拿半個自己高度的紙盒,可愛到暈的堅持表情,氹得coolstyle的保鑣哥哥也投降。Isabella開始識行 ...


Suki幼女沁誼今年只得兩歲多, 仍堅持要幫手拿半個自己高度的紙盒, 可愛到暈的堅持表情, 氹得cool style的保鑣哥哥也投降。

Isabella開始識行識走,就像一隻電兔,絕對要小心看顧。這位小朋友經常笑面迎人,又不怕陌生,惹人喜愛。頭號粉絲當然非她的爸爸莫屬不論shopping、逛街,只要擺出一副萌樣,一定收效!連大家姐Vianna都被冧掂陪玩,這位小朋友的賣萌實力絕對不容忽視!

相關新聞:

LV請飲hightea 徐淑敏掃情侶拖喼

http://bit.ly/2rgGLE0

【LV鐵粉】徐淑敏獨愛旗艦店特別版

http://bit.ly/2t69Seu


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!