網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月1日 星期四

撻着洗米華愛將 Kevin  SuperGirls Heidi跳級拍古天樂擔正女一 [壹週刊 - 1421] __,洗米華,李靜儀,Heidi,周焯華,古天樂,M1,

娛樂偵訊撻着洗米華愛將Kevin SuperGirlsHeidi跳級拍古天樂擔正女一12年出道跳唱女子組合SuperGirls,近年開始各有發展,早前 ...


娛樂偵訊

撻着洗米華愛將 Kevin  SuperGirls Heidi跳級拍古天樂擔正女一

12年出道跳唱女子組合 SuperGirls,近年開始各有發展,早前成員 Yanny被踢爆跟 Heidi有米前度陳考威( Garath)拍拖,致令兩人反目, Heidi更取消關注隊友 ig。兩人日前出席活動再被拍到貌合神離,對前度放不低,不過有指 Heidi亦有新歡,年初撻着洗米華愛將,太陽娛樂高層 Kevin。做咗高層女友, Heidi被安排在古天樂電影出現以及開戲捧做女一。

歐洲睇騷

今年初, Heidi(李靜儀)跟隊長 Aka(趙慧珊)簽約洗米華愛將 Kevin揸弗的娛樂公司「非凡娛樂」, SuperGirls五個女仔就只得她和 Aka被睇中。不過 Heidi更快多一步,簽約後即接拍電影《常在你左右》,雖然戲份不多,不過就有機會跳級拍住古天樂。

有指 Heidi去年跟有米監製 Garath甩拖後, Kevin即開始力追,年初開電影公司,第一時間收歸旗下:「 Kevin對 Heidi好好,《常在你左右》開鏡, Kevin特登拉住古仔同佢影合照,其實睇完 Heidi有份拍嗰套《微交少女》, Kevin已經覺得佢有 talent,而家自己簽埋,梗係希望女友喺影圈有作為,嚟緊仲會開戲捧佢。」身邊人說。

Kevin成為半個經理人後(跟出道所屬的模特兒公司 Jamcast各佔一半經理人合約), Heidi工作量明顯增加,先後被邀到韓國、歐洲等地睇騷。 Heidi近半年亦經常開心 share,將在當地吃喝玩樂生活片段放 ig。

Kevin是洗米華愛將 Alex(左一)好兄弟,二人很多時候都會拍住搞電影。

「非凡娛樂」開張當日,太陽娛樂高層 Paco和 Alex都有到賀,簽了做親生女的 Heidi更企正老闆 Kevin身邊,細心留意, Heidi嬌嗲搭住男友膊頭。

年初電影《常在你左右》開鏡, Kevin(紅圈)帶住有份演出的 Heidi出席,其間更安排她跟老友古天樂合照。

14年拍電影《微交少女》, Heidi被讚有演戲天分,之後亦接拍了電視劇《 M club》。

開戲捧 Heidi

對於 Heidi被老闆兼男友力捧,半個經理人 Miranda承認 Kevin為她開戲,她說:「我哋最主要希望『非凡』幫到啲女仔拍電影,所以如果佢開戲,都會俾 Heidi同 Aka。」

至於二人是情侶關係, Miranda卻代為否認:「以我所知就唔係嘅。」會不會是翻版鄭俊弘跟何雁詩例子,連她也被蒙在鼓裡, Miranda好有信心:「我相信啲女仔會第一時間話我知。」二人有沒有機會發展?她就轉口風:「我唔知日後嘅嘢,其實佢哋幾個都咁大個女,我唔會阻止佢哋拍拖嘅。」

有指前度跟 Yanny拍拖, Heidi心裡一直有條刺,組合更因而分為兩黨, Miranda表示五個女仔會在暑假繼續出新歌,亦不會如傳聞解散,她說:「雖然有件事發生咗,但都唔影响佢哋感情,大家會繼續做嘢。」

近大半年, Heidi經常出外睇騷,早前被邀去歐洲睇 Maxmara時裝騷。

到韓國睇 MCM騷。

工作量增多, Heidi亦愈來愈富貴,經常坐飛機周圍去外,又戴價值四萬多勞力士錶出活動。

Heidi跟陳考威拍拖時,曾孖男友飛台灣探余文樂班。

Yanny(右二)承認跟 Heidi前度陳考威拍拖,身為唱片監製的男友表示會全力支持女友。

Yanny跟陳考威被踢爆早前孖住去日本旅行,有指 Heidi對二人拍拖一事耿耿於懷。

SuperGirls出道五年,各有各發展,年初她跟隊長 Aka(中)簽約「非凡娛樂」後,被指組合已經分為兩黨。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!