網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月27日 星期四

沙灘真人騷 下體當枕頭 「咪神」曹思詩肉博老外 [壹週刊 - 1429] __,曹思詩,M1,

舌吻面對熱情如火的CC,老外男友終於忍唔住㩒低CC在沙灘上,伸脷車輪戰足成分鐘。探熱針沙灘真人騷 下體當枕頭 「咪神」曹思詩肉博老外大台新一代「咪神」 ...


舌吻

面對熱情如火的 CC,老外男友終於忍唔住㩒低 CC在沙灘上,伸脷車輪戰足成分鐘。

探熱針

沙灘真人騷 下體當枕頭 「咪神」曹思詩肉博老外

大台新一代「咪神」曹思詩( CC),喺今年書展期間推出噴血寫真突圍,大騷 32C上圍,兼著 T-back顯露堅挺蜜桃臀,成功冧掂唔少宅男掃書,更惹來狂迷送「精」品!

本寫真已經夠激,估唔到 CC真人仲激,據知「咪神」 CC已經名花有主,對方仲要係六呎高外籍型男,早前,本刊在石澳沙灘發現 CC與外籍男友享受陽光與海灘,點知情到濃時兩人又攬又啜,將沙灘當戰場,鴛鴦戲水一輪,男友仲將 CC下體當枕頭瞓,場面火辣!

俾混血男星兜搭

二十五歲大台「咪神」曹思詩,今年推出噴血寫真谷人氣,上週 CC踩落書展做宣傳,竟然收到變態男 fans所送沾滿疑似精液的內褲做禮物,搞到 CC受寵若「驚」,可惜「咪神」原來已經心有所屬,對方仲係一位靚仔老外!

日前本刊在石澳沙灘發現 CC,本來單拖曬太陽的她,突然被一名男子上前兜搭,望真啲原來該名男子就是同楊丞琳拍過《醉後決定愛上你》第二男主角白梓軒,他亦曾經與蕭亞軒傳過緋聞,白梓軒先向 CC大獻美男計,赤裸上身晒出一排朱古力腹肌,又主動拎櫈俾 CC坐,氹到 CC鬼咁開心,但當正印鬼佬一到, CC即刻走人會合男友。

曹思詩今年以小麥肌及「蜜桃臀」做賣點,推出個人寫真集。

早前, CC出席寫真宣傳活動時,就成功引來一班「宅男」掃書支持,當中仲有男 fans送上附有液體的「精液」內褲給 CC做禮物,認真誇張。

水中肉搏

為免被老外男友撞破自己偷會白梓軒, CC即拉實對方去沙灘另一端搵位,他們插太陽傘霸地盤,再齊齊剝衫將太陽油搽勻全身,著開胸三點式的 CC喺老外男友面前夾出四吋深溝,起初他們都好守規矩,但當老外對住 CC耳邊輕輕細語一輪後, CC隨即自動波騎在男友背上撒嬌,再用自己一對 32C「胸器」幫男友做番 part按摩,乾煎加調情四十五分鐘,被 CC搞到㷫烚烚的老外男友突然彈起拖實 CC落水降溫。

CC同男友落海濕身,其間男方忍唔住攬到 CC實一實,二人水中磨爆纏綿,又一度玩互騎膊馬,看得出呢對熱戀情侶,非常享受鴛鴦戲水,之後二人雙雙游出浮台,儘管附近泳客眾多,豪放 CC晒出長腿用男友屁股「[!8AD8]」腳曬太陽,又唔介意獻出下體俾男友當枕頭瞓,曬完一輪再落水肉搏。

去年,周子揚背住女友何傲兒同 CC放狗約會。

第二十七期訓練班出身的 CC,曾經同李佳芯、蔡思貝等上位小花做行山節目主持。

CC亦俾志偉睇中參與做「獎門人」。

熱愛水上活動的 CC經常約埋一班朋友曬太陽,除咗老外,大台力捧小生何廣沛等港男都係沙灘玩伴。

在寫真中, CC著住性感細碼泳衣玩騷南半球,好性感。

騎膊馬

水底尋寶

乾煎一輪,男友拖實 CC落水降溫,玩完女上男下騎膊馬,又轉 pose玩男上女下,享受鴛鴦戲水。

人肉枕頭

懶理身邊泳客眾多,豪放 CC獻出下體給男友做枕頭。

曬腳

CC伸出長腿在男友屁股上曬太陽。

剝褲車輪戰

以為二人上水回氣,點知抖唔夠五分鐘, CC又再趷起蜜桃 pat趴喺男友身上談情,其間男友用力當 CC臀部麵粉咁搓, CC即時反擊笑住整蠱男友,作狀要除對方條泳褲,面對如此衝擊,男友終於忍唔住大力㩒低 CC埋牙肉搏,二人伸脷車輪足一分鐘,再玩女上男下拑都實, CC隨即再喺男友身上做 sit up,簡直去到旁若無人嘅境界!

CC是大台第二十七期訓練班出身,曾經同周子揚傳過緋聞,但據知 CC對「洋腸」情有獨鍾。

「其實 CC之前都試過同鬼佬拍拖,佢鍾意老外呢樣嘢基本上成個 TVB好多人都知,加上佢性格又豪放,又夠姣,呢 type女仔啲鬼佬點會唔啱吖!」知情人士透露。

除褲

CC作勢除男友條褲,老外男友即時有反應,對住 CC笑淫淫。

起初 CC同男友都好規矩,在沙灘邊曬太陽邊談情。

胸壓

其間 CC主動騎在男友身上,再運用自己的 32C「胸器」幫男友按摩,爽呀!

騎住

已經有三點式打底的 CC,二話不說就喺男友面前除褲。

趁外籍男友仲未到, CC即背住對方,同曾經和蕭亞軒傳過緋聞的混血男演員白梓軒沙灘談心。

鍾情老外

香港不少女藝人鍾情愛同洋人拍拖,好像一試難忘一樣返唔到轉頭,經典例子是曾經下嫁法國導演的張曼玉,離婚之後幾次拍拖對象都係洋人,而梁詠琪及官恩娜等都係同洋人結婚。

張曼玉

98年曾經下嫁法國導演阿薩耶斯,可惜婚姻只維持三年,離婚後都係搵老外拍拖,又曾經同中英混血 band仔 Adrian忘年戀。

宣萱

宣萱曾經和南非籍獸醫 Ruan拍拖,分手後,又和意大利型男 Fran撻着,好明顯宣萱都係鍾情老外!

歐文詩

歐文詩曾經同過不同國籍的男士拍拖,同外籍人拍拖經驗豐富,也曾經直認同洋人拍拖優點係對方比較溫柔體貼,而且又勇於表達甜言蜜語。

梁詠琪

同西班牙老公 Sergio拍拖大半年,最後仲拉埋天窗生小朋友, Gigi曾經大讚外國人不拘小節,相處感覺亦比較自在舒服。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:森美、瀚鐘


鍾意就快D Share啦!