掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

拍過2次拖!沈震軒親述離開無綫原因 __,沈震軒,無綫,

沈震軒獲Paco(圓圖)賞識。前無綫藝人沈震軒(Sammy)早前接受奇妙電視訪問,對於一向被指形象花弗,他坦言:「邊有咁多溝女王呀!我喺感情方面其實好 ...


沈震軒獲Paco(圓圖)賞識。

前無綫藝人沈震軒(Sammy)早前接受奇妙電視訪問,對於一向被指形象花弗,他坦言:「邊有咁多溝女王呀!我喺感情方面其實好遲鈍,食檸檬就多!要數真拍拖嘅話,咁耐以嚟都係得2次!」Sammy希望新歌能為個人形象大平反﹕「希望外間唔好畀電影《喜愛夜蒲》個角色誤會咗我囉!」沈震軒坦言以往拍電視劇比較入屋,故當決定接拍《喜愛夜蒲》時都備受非議:「我嘅性格比較變態,鍾意將人哋覺得錯嘅嘢扭番啱,又鍾意將自己逼埋去死角,等自己唔使諗咁多!」

遇上伯樂黃柏高

沈震軒又解釋當初決定不再續約無綫的原因,謂:「其實我每10年就會有1個大轉變,離開comfort zone!所以喺無綫第9年,我已經開始諗第10年要點樣發展,然後就遇上伯樂黃柏高(Paco)。(同對方點樣認識?)有次我去睇演唱會,Paco走埋來問我想唔想出唱片。我心諗『係咪吹水呀?』,原來之前Paco喺兒童節目見到我唱歌,覺得我唱得好,所以已經諗緊簽我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!