掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

開心到喊!賴慰玲揭曉邊位姊妹喊足十分鐘 __,賴慰玲,

見到好姊妹有BB,真係一件好開心嘅事。藝人賴慰玲日前(8號)趁住31歲生日就喺社交網站宣布有喜,唔少圈中好友都紛紛為佢送上祝福。而今日賴慰玲更喺社交網 ...


見到好姊妹有BB,真係一件好開心嘅事。

藝人賴慰玲日前(8號)趁住31歲生日就喺社交網站宣布有喜,唔少圈中好友都紛紛為佢送上祝福。而今日賴慰玲更喺社交網上載咗一班老友為佢慶祝生日嘅合照,當中包括陳凱琳、蔡思貝同陳瀅,認真溫馨!

相中陳凱琳同蔡思貝都係素顏上陣,但蔡思貝就戴住口罩遮面,似乎唔夠大方賴慰玲亦透露陳凱琳同男友鄭嘉穎都為佢嘅BB改緊英文名,更揭曉邊個聽到自己有喜呢個消息之後喊足十分鐘,佢留言:「full of love

@ghlchan(陳凱琳)&我孻叔幫我BB改緊英文名

@missjni(陳瀅)細細聲講:你係我第一個朋友有咗!

@sisleychoi(蔡思貝)就係喊左(咗)10分鐘嗰個人 」

唔少網友都恭喜賴慰玲做媽媽,仲叫佢保重身體添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!