掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

周杰倫孖昆凌日本晒手臂 又畀網民笑? __,昆凌,周杰倫,

周董隻手臂…應該係昆凌嘅兩倍~台灣天王周杰倫(周董)同老婆昆凌日前去咗日本旅行,包到冚嘅周董着咗件背面印上「JAYCHOU」字樣嘅衫出賣自己,搞到畀網 ...


周董隻手臂…應該係昆凌嘅兩倍~

台灣天王周杰倫(周董)同老婆昆凌日前去咗日本旅行,包到冚嘅周董着咗件背面印上「JAYCHOU」字樣嘅衫出賣自己,搞到畀網民嘲諷佢係咪扮自己粉絲,又話「他可能覺得光明正大穿JAYCHOU別人就會以為他不是本人吧」!真係唔知周董有心定冇意咁着喇,而呢日,又有網民晒出佢哋遊日時嘅相,周董冇包到冚,但都竟然畀網民笑?

相中嘅兩人同樣着上黑色衫,周董戴住口罩,昆凌只係戴上Cap帽,喺一間時裝店拎住件衫研究,非常低調!兩公婆仲默契十足着上背心,見到昆凌生咗兩胎但手臂非常纖幼,相反周董就露出「麒麟臂」,強而有力非常「粗壯」,仲帶點肉感,搞到有網民笑謂「月子餐吃太好」,當然都有網民唔同意,話只係「壯而不是胖」!其實粗啲都未嘗唔係一件好事呀,小公主同小王子可能瞓得舒服啲呢!

網民仲話佢哋主攻童裝,而咁啱今日(10日)就係囡囡Hathaway兩歲生日,唔知係咪買生日禮物畀個女呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!