掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

栢芝孖外籍男傾唔停 Lucas大個勁貪靚 __,栢芝,張栢芝,Lucas,

張栢芝同兩個囝囝及一個外籍男勁Close!藝人張栢芝近日開設咗新嘅社交網帳號,睇嚟佢真係好有心機去經營兼吸納粉絲,連日來不停上載相片同玩直播同網民互動 ...


張栢芝同兩個囝囝及一個外籍男勁Close!

藝人張栢芝近日開設咗新嘅社交網帳號,睇嚟佢真係好有心機去經營兼吸納粉絲,連日來不停上載相片同玩直播同網民互動。而昨晚,佢就上載咗同外籍男士促膝而坐交談以及一同用膳嘅照片,仲笑言話:「邊個咁衰偷影我哋」!

仔仔同外籍男關係好

另一輯相片中,見到栢芝同兩個寶貝仔Lucas同Quintus及該外籍男士打成一片,大家好融洽咁坐埋一齊,Lucas仲成個身「挨」晒落去個外籍男士度笑晒口,而栢芝又拖住個小妹妹一齊行街街,相信佢哋應該都好熟吓。兩個大人、四個小朋友一齊玩,真係好熱鬧呀!

素顏Look省鏡

到咗今朝(10日),栢芝一早起身後上載素顏自拍短片,唔化妝嘅佢一樣咁靚,真係得天獨厚喇!然後,佢就影咗大仔Lucas喺度照鏡、整理頭髮嘅相。下個月就10歲嘅Lucas開始注重打扮,身為阿媽嘅張栢芝都不禁留言話:「大個啦我就甩身,哈哈哈!」

大呻FB帳戶被封

未幾,張栢芝再開直播,穿上橙色背心嘅佢表示需要紙筆寫低今天要做嘅事情,結果佢走到下一層Lucas嘅房間搵仔,一入去就見到Lucas喺度用緊電腦,而細佬Quintus跟住就入埋鏡,真係好得意!張栢芝一手打開Lucas個抽屜。嘩!真係有好多文具,簡直樣樣有齊。張栢芝跟住又返去自己嘅房,然後話自己個Facebook帳戶被封鎖,仲帶點不滿咁反問點解要封鎖佢?又話一雞死一雞鳴,佢可以再開另一個戶口,但就冇晒啲粉絲,仲話真係激死佢咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!