掃呢頁CODE去手機

2017年7月10日 星期一

袁紫僑生日P 猷君低調做背後的男人 __,猷君,袁紫僑,

唔留心真係睇唔到猷君。今日(10號)就係藝人袁紫僑(CoCo)嘅26歲生日,之前出活動CoCo就話喺上海食咗餐驚喜嘅生日飯,男友何猷君同一班朋友飛去陪 ...


唔留心真係睇唔到猷君。

今日(10號)就係藝人袁紫僑(CoCo)嘅26歲生日,之前出活動CoCo就話喺上海食咗餐驚喜嘅生日飯,男友何猷君同一班朋友飛去陪佢慶祝。凌晨時段,CoCo就甫番當日嘅生日飯局相出嚟,何佩瑜、簡淑兒、JW等都有份出席,不過就未見猷君。之後CoCo換咗衫再出席生日派對,男友猷君終於現身,不過佢好低調,全程都只係喺一張相現過身,大合照時企正喺CoCo身後做「背後的男人」,真係一時睇漏眼會以為猷君冇份出席添。

而呢一次生日飯局相除咗CoCo同猷君呢一對之外,亮點仲有JW同富二代男友葉韋彤(Tarzan Ip),影相嘅時候Tarzan輕攬JW條腰,佢哋一向唔鍾意高調晒恩愛,今次唔知算唔算係畀好友CoCo出賣呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!