網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月11日 星期二

感動到喊!王君馨誓言非Daniel不嫁 __,君馨,王君馨,

夠晒恩愛!王君馨與老公Daniel行完禮後,手拖手徒步到室外進行切餅儀式,一對新人由一眾兄弟姐妹團陪伴現身。君馨透露謂﹕「估唔到自己個婚禮會咁感動,酒 ...


夠晒恩愛!

王君馨與老公Daniel行完禮後,手拖手徒步到室外進行切餅儀式,一對新人由一眾兄弟姐妹團陪伴現身。君馨透露謂﹕「估唔到自己個婚禮會咁感動,酒會進場我自己就喊,仲送驚喜唱咗首歌送畀老公,佢完全估唔到我會咁做,仲問我做乜揸住支咪。我唱歌係想代表我對佢嘅愛。(咁老公又畀乜驚喜你?)佢今晚會有驚喜畀我嘅。」

新娘子坦言進場時心情緊張:「一入去就要唱,但我只係背咗少少歌詞,好彩都順利過關。(你喊唔停?)係呀,每次見到老公都覺得好開心,呢種感覺好奇怪。頭先嘅誓詞係我哋自己寫嘅。(有乜特別?)我寫畀老公嘅係話無論他朝我再遇到比佢更好、更適合、更靚仔嘅,我都一定會揀番佢,而我老公就話好期待同我一齊生活。我老公平時好少講嘢,但今日說話特別多,佢話王君馨呢十年嘅成就,身邊有好多人幫過我,要多謝大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!