網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月6日 星期四

對住男友變貼地  G.E.M.俾二手煙兜面噴 [壹週刊 - 1426] __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,M1,

探熱針對住男友變貼地 G.E.M.俾二手煙兜面噴由太空回歸地球發展的G.E.M.(鄧紫棋),早前宣布九月於紅館舉行兩場演唱會,最貴的VIP票價高達$1 ...


探熱針

對住男友變貼地  G.E.M.俾二手煙兜面噴

由太空回歸地球發展的 G.E.M.(鄧紫棋),早前宣布九月於紅館舉行兩場演唱會,最貴的 VIP票價高達$1,980,完全當正自己是國際級歌手。

距離演唱會尚有三個月,早前國際漿孖住愈愛愈高調的男友 Mark Ngai於銅鑼灣 citysuper上糧,預備玩煮飯仔,對外企硬國際級規格待遇,極度大牌的 G.E.M.,對住男友就自動轉 channel,紆尊降貴變小鳥依人 mode,主動幫手拎遮,兼兜口兜面食二手煙都冇怨言,何謂愛的表現,國際漿真人示範!

心形眼

戴住 cap帽同口罩的 G.E.M.同男友 Mark(即係 JW的前度)在銅鑼灣時代廣場出現,兩人從連卡佛的後門等待七人車,由於正值放工時間,人來人往,兩人刻意保持距離,怕被途人發現,但國際漿周不時忍唔住心形眼偷望男友。

過了一陣子都不見七人車的蹤影,煙癮起的 Mark自動彈開,躲到旁邊的凹位準備「打邊爐」,國際漿貼心地主動提出幫男友拎遮,然後便九秒九彈開避二手煙。因為坐駕等極都未見蹤影,扯住煙的 Mark主動撩女友吹水, G.E.M.忍唔住愈行愈埋,一啖駁一啖,大口扯的 Mark,兜口兜面將二手煙噴向女友, G.E.M.不單止照單全收無詐型,還放下戒心,主動捉實 Mark卿卿我我,眼見男友等得不耐煩,還自動波打俾司機追問,照顧周到。

男友等車等到無晒表情, G.E.M.出招摸面呵番,阿 Mark即刻笑番。

等車期間, G.E.M.不時心形眼偷望男友。

G.E.M.同扯住煙的 Mark於銅鑼灣街頭卿卿我我。

G.E.M.好服侍,主動幫男友拎遮。

「佢做嘢同拍拖完全兩個人,以前細個仲會有小姐脾氣,而家知道自己要搵個人肯同佢拍拖唔容易,連啲小姐脾氣都收埋,今次佢好小鳥依人,成日都主動 take care阿 Mark,但係拍得耐會唔會現真性情就唔知喇!」 G.E.M.的身邊人透露。

等足廿分鐘都未見車影, Mark等到扁晒嘴,國際漿當街摸男友臉龐,搏對方一笑,呢一招果然 work,男友當場甜笑,火氣全消,夾啱時間七人車駛到,二人極速跳車離開。

早前鍾舒漫開生日 party, G.E.M.帶埋 Mark Ngai孖公仔出席。

4月同 Mark Ngai東京十指緊扣斷正, G.E.M.才勉強承認正在蜜運中。

Mark同 JW拍拖期間,不時相約 G.E.M.郊遊耍樂。

長年登台走埠的 G.E.M.,彩排演唱會晒一字馬完全無難度。

為了 9月個唱, G.E.M.請來林欣彤拍片唱 K當宣傳。

多次想自殺

香港站演唱會尚有三個月先開鑼,但 G.E.M.已積極蒲頭為演唱會宣傳。日前 G.E.M.孖住網絡紅人波子試玩近期大熱的測謊機,其間主持人問 G.E.M.有冇諗過自殺,當事人借機真情剖白,指過去幾年負評如潮,不只一次萌生這個念頭,「我好多次(想自殺)添呀……我冇真係去做,大家要點樣先至可以去相信一個人呢?然後我就喺度諗,係咪要我寫晒遺書,講俾大家聽先至會信我呢?」 G.E.M.說。

G.E.M.坦言信仰令自己尋回快樂,但與前度的恩怨似乎發揮不了緩和的作用,早前林宥嘉來港開演唱會,即使做老襯在即,但傳媒難免重提他與 G.E.M.的一段情,問到兩人是否再見亦是朋友,林宥嘉刻意避談,估你唔到兩人事隔多時依然有牙齒印!

10年林宥嘉來港會 G.E.M.斷正,同記者發生爭執。

同 G.E.M.未完全撇清關係,林宥嘉即搭上丁文琪,兩人上月底於台北補辦婚宴。

9月紅館開演唱會的 G.E.M., VIP演唱會門票價格高達$1,980,被歌迷大鬧太貴,難以負擔。

本月初 G.E.M.於網上接受訪問自爆曾有多次自殺念頭。

離地 G.E.M.

自 14年參加湖南衞視《我是歌手 2》火速爆紅後,鄧紫棋( G.E.M.)經常被人鬧囂張、臭檔兼耍大牌,恃住人紅,不時爆出離地行為。

自傳全線仆直

年僅二十五歲的 G.E.M.年初拍自傳電影《一路逆風》,更揚言期望內地票房破億,可惜劣評如潮, G.E.M.被網民狂插未夠人生經歷就出自傳,最終票房不如理想,只有約三百萬人仔。

硬闖上台

今年二月, Dragon and Music Festival,請來美國組合 Black Eyed Peas壓軸出場,睇騷的 G.E.M.卻未經主辦單位同意下,突然現身台邊,騎劫舞台兼搶咪與 Black Eyed Peas合唱,有傳工作人員曾阻止出場兼拒絕遞咪,引起觀眾連環噓爆,更有人大叫「落台」,認真尷尬。

改歌得罪湖南台

15年,本來出席一手捧紅她的節目《我是歌手》,節目向來翻唱舊歌, G.E.M.卻恃人紅耍大牌強行要唱新歌,導演洪濤即表示「不換歌就換人」,狠飛 G.E.M.出局,亦遭電視台封殺。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:余一駱


鍾意就快D Share啦!