網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月3日 星期四

帶挈紋身師老豆來港搵食 松岡阿爸似足洗米華 [壹週刊 - 1430] __,松岡,洗米華,周焯華,松岡李那,M1,

探熱針帶挈紋身師老豆來港搵食 松岡阿爸似足洗米華五月台灣女星安以軒同澳門百億富商陳榮煉在夏威夷舉行婚禮,松岡李那跟人夫洗米華在婚宴大跳辣身舞,即傳緋聞 ...


探熱針

帶挈紋身師老豆來港搵食 松岡阿爸似足洗米華

五月台灣女星安以軒同澳門百億富商陳榮煉在夏威夷舉行婚禮,松岡李那跟人夫洗米華在婚宴大跳辣身舞,即傳緋聞,事後被指做小四的松岡,澄清只視對方為大哥,絕對不會破壞別人家庭。

本刊發現,松岡老豆竟然同洗米華生得一副「父子相」,有洗米華這位大哥,松岡事業亦開始旺場,成立中介公司幫日本富豪在港做買賣投資外,她更安排同洗米華餅印的紋身師老豆來港發展。

朋友話似樣

松岡李那來港發展十年,先後跟 Lam仔林德信、星爺傳過緋聞,最近有指跟洗米華過從甚密,松岡即澄清不會搶人老公,事關在單親家庭長大的她,也是因為老豆有第三者才導致家庭破碎。

出道以來星運一般,不過今年行正桃花運的松岡,事業亦有突破發展。她孭飛演出的電視劇《櫻桃小丸子》在大台播映外,更做埋經理人,帶挈似足大哥洗米華型、英、帥的老豆來港發展。

冇剃鬚嘅洗米華跟清光老豆最似樣,同樣有霸氣。

松岡日前出席記者會澄清跟洗米華係兄妹關係,坦言二人會繼續食飯見面。

「兩父子」都鍾意騷肌,唔係紋身師的洗米華身上反而有紋身。

老豆係紋身師

老豆松岡清光( Matsuoka Kiyomitsu)是紋身師,愛打扮的他約五十出頭,不過外表完全不似實際年紀。兩父女外出,很多時被誤會是情侶:「爸爸好型,好多時啲人以為佢係我男友,不過爸爸啲女朋友都係靚女。」有指見過松岡老豆的朋友,都覺得他跟洗米華撞樣,問她是否有同感:「你咁問,睇番又覺得有少少似,哈哈哈……,不過我覺得爸爸係最有型同靚仔。」

原來,早有人𥄫中這位潮爸,邀請父女檔出騷,肥水不流別人田,松岡本來亦計劃在父親節安排老豆來港搞紋身 pop up store,跟香港藝人作交流,不過時間倉促,加上剛巧發生同人夫洗米華的緋聞,松岡惟有暫時剎停,不過近日又再開始籌備搵錢大計,「我都希望之後可以同爸爸一齊出騷。」松岡承認。

松岡 po在日本的食飯生活照,同老豆坐埋一齊好有情侶 feel。

經理人王友良(右一)安排松岡做真人版小丸子,大騷佢稚氣一面。

老豆自小反對松岡紋身,怕她日後後悔,所以松岡全身皮膚白滑。

二人早於多年前在活動上相識,洗米華大方攬住松岡腰影合照。

阿女著牛仔褲,老豆清光就一身型仔「皮氣」,喺日本行街,又真係好似拍拖情侶。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!