掃呢頁CODE去手機

2017年8月18日 星期五

唐詩詠老銅先插旗 搶敏之頭啖湯做餅后 __,敏之,唐詩詠,詩詠,陳敏之,

邊個會做真‧餅后呢?!娛樂圈很多藝人都有投資生意,更有不少做埋生招牌搶客,而曲奇及蛋糕這些老幼鍾愛的美食更成熱門生意,除了謝霆鋒、古巨基、陳敏之、謝寧 ...


邊個會做真‧餅后呢?!

娛樂圈很多藝人都有投資生意,更有不少做埋生招牌搶客,而曲奇及蛋糕這些老幼鍾愛的美食更成熱門生意,除了謝霆鋒、古巨基、陳敏之、謝寧於港島區開店外,連唐詩詠、黃婉曼、鄭欣宜都紛紛進軍銅鑼灣餅業巿場,齊齊爭做「餅后」。

唐詩詠就以老闆娘身份出席有份投資、位於銅鑼灣的餅店開幕禮,更即席瞇眼試蛋糕冧客!諗頭多多的詩詠接受東網訪問時坦言,想過Rap段Freestyle為餅店谷人氣,她又表示親身飛到北海道學整蛋糕,一於親力親為。問到是否賣完蛋糕買磚頭,她說:「可以就梗係最好都朝住呢個目標去。」

靚媽歡迎良性競爭

而「曲奇天后」敏之現時於港、澳兩地已有六間分店之多,店舖遍及金鐘、尖沙嘴、天后、旺角等地,生意不俗,靚媽敏之更親身上陣為其品牌月餅拍攝廣告硬照,不諱言曾打算於銅鑼灣開店:「依家雖然忙住湊仔,不過我都會盡量抽時間打理生意,親力親為,依家各間舖嘅生意都愈來愈好,之前我一直都有留意銅鑼灣啲舖位,睇過好多次,蛋糕生意真係要睇啱先得,各樣嘢要配合,自己天后有舖,所以都唔急,我都有計劃做埋蛋糕、麵包,不過工場方面都係問題,所以要一步一步嚟,等我忙埋月餅先!」

談到詩詠搶頭啖湯開蛋糕店,敏之笑說:「冇所謂,我主打係曲奇,味道都唔同,我都好支持佢,我化妝師都有買咗詩詠嘅蛋糕嚟,我都有試過,大家交流吓,以前古巨基開曲奇店,我同佢太太都有交流心得,大家各有各做,有良性競爭係好嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!