掃呢頁CODE去手機

2017年8月18日 星期五

戀愛大過天!G.E.M.為愛蛻變釋放溫柔 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

為愛改變都好正常!巨肺小天后鄧紫棋(G.E.M.)曾自覺與「溫柔」兩個字扯不上關係,但時間及經歷使人成長,她發現自己近年學會向另一半展露柔弱一面,由急 ...


為愛改變都好正常!

巨肺小天后鄧紫棋(G.E.M.)曾自覺與「溫柔」兩個字扯不上關係,但時間及經歷使人成長,她發現自己近年學會向另一半展露柔弱一面,由急躁逐漸變得有耐性,她說:「例如嘈交,男仔嘈完交多數要冷靜吓,女仔就唔得,要你同我企喺度拆掂佢先,唔講完唔准瞓!依家學識可能佢真係需要時間冷靜吓先識處理問題,如果你愛佢就畀呢個空間佢!」個性男仔頭的她承認戀愛中亦有撒嬌的時候:「講嘢會突然之間細個咗10歲,唔會覺得自己太低能,低能極都係得嗰個人知,所以唔緊要!」

忙極都要見男友

今年4月,G.E.M.被拍得與造型師Mark Ngai十指緊扣遊東京,雖然她堅持到結婚才會承認戀情,但言談間亦透露與Mark在一起的原因:「我依家愈嚟愈相信你要同嗰個人成為朋友先,一個男仔要取悅一個女仔可以做太多嘢喇,但當你同佢係朋友,佢都係對你好、關心你嘅,你就會知道佢超過兩、三個月都仲會係咁對你。」兩人平日工作上有緊密接觸,似乎毋須擔心不夠時間拍拖談情,她笑言從來沒有這個煩惱,即使再忙亦會爭取時間與伴侶見面,更自爆當年還是新人時,曾趁工作之間的半小時空檔,搭車去見男友10分鐘,她不禁笑說:「都黐黐哋嘅!我依家都係咁,戀愛大過天。」

紅館騷唔預阿妹

G.E.M.將於9月15至17日假紅館開騷,她揀歌前特意搞民意調查,發現不少歌迷都想她唱Side track歌,令她非常意外。提到妹妹鄧伊伶亦是唱得之人,可會邀請她做嘉賓?G.E.M.說:「今次係我第一次香港嘅演唱會冇嘉賓,所以特別緊張,同埋幾年前演唱會有班合唱團同我一齊唱首歌,阿妹係其中一個,所以我哋已經試過一齊喺紅館演出,只係當時大家唔知。」

場地:影樓王 Studio King

髮型:Alida Yip

化妝:Phoebe Ho@Spotlight Image

造型:Mark Ngai

服裝:Popcorn General Store


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!