掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

【拍戲險流產?】任達華救咗周杰倫囝囝 昆凌感激:救了一命 __,昆凌,周杰倫,任達華,

昆凌陀住第二胎嗰陣,仲拍緊《極智追擊:龍鳳劫》,原來有唔少動作場面,噚晚喺北京搞新片記者會,同場有英國男星OrlandoBloom及任達華等,昆凌特別 ...


昆凌陀住第二胎嗰陣,仲拍緊《極智追擊:龍鳳劫》,原來有唔少動作場面,噚晚喺北京搞新片記者會,同場有英國男星Orlando Bloom及任達華等,昆凌特別向任達華致謝,原來佢喺拍呢套戲有一場講昆凌被人毆打,仲要踢肚,本來昆凌打算親自上陣,但被任達華勸阻,事後昆凌先發現當時原來有咗第2胎,換言之係……任達華喺無意中救咗周杰倫囝囝一命。

對此,任達華笑言:「這可能是命運的安排,十幾年後應該會有個New Star出現,我可以做他(昆凌兒子)乾爸爸,因為當時我叫媽咪(昆凌)用替身,當天每個替身都被人踢大概7、8腳,如果懷著寶寶拍的話,(後果)應該會很麻煩。」

諗番如果昆凌當時真係親身上陣,恐怕後果不堪設想!


鍾意就快D Share啦!