掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

廁所奇遇!克勤「舒暢」緊:粉絲要合照 __,克勤,李克勤,

粉絲揀咗克勤最冇「防避」嘅時候嚟集郵!歌手李克勤接受東網專訪,問到他可喜歡被「野生捕獲」?他謂100分之99冇問題,但要唯一要視乎情況,好似:「我同啲 ...


粉絲揀咗克勤最冇「防避」嘅時候嚟集郵!


歌手李克勤接受東網專訪,問到他可喜歡被「野生捕獲」?他謂100分之99冇問題,但要唯一要視乎情況,好似:「我同啲仔一齊就唔想影相,因為怕我啲仔唔知走咗去邊,不過如果我連講五次sorry,啲人都怪我就冇法。」又指有次在香港某個廁所有「奇遇」,他謂:「有次我喺廁所『舒暢』(小便)緊,有個人想影合照,我都好驚唔影,怕佢𥄫我,要側側身遮住。」談及他太太賢妻盧淑儀,克勤讚太太保養好,而太太平時最愛煲師奶劇:「佢鍾意睇《三生三世》嗰啲,我唔明點解佢睇到喊,我梗係鍾意睇美劇啦,好似《紙牌屋》嗰啲啦。」

克勤去年簽英皇覺得是因緣際會,更以穿梭機比喻自己,他說:「2011年,我喺個唱人演唱會揀《再見穿梭機》做最後一首歌,係想講畀大家聽,穿梭機喺嗰個年代係退役,但唔代表所有嘢完咗,人生一個章節完咗,其實係另一個章節嘅開始,正如我簽英皇一樣,係時候另一個開始。」

克勤現時心態有變,今次演唱會跟以往的「好李克勤演唱會」必定不同,更承認以前很「自我中心」:「以前我鍾意自己話晒事,要帝王式咁執行,但依家用投票作定。不過唔啱我聽,我都會出聲嘅。」問到演唱會可會請譚詠麟做嘉賓令「左麟右李」再現?克勤有暗示說:「同校長(譚詠麟)感情冇變,但係嘉賓呢…我心裏有數囉。」

Styling : queenie yu

Hair : Adolph bow

Make Up : Angel Y

場地贊助:彌敦酒店嵩雲廳


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!